plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۳۵۰۸

جهانگیری: انفال قابل وقف نیست

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به وجود بیش از هزار پرونده اختلافی میان سازمان جنگل‌ها و محیط زیست با اوقاف از جمله پرونده‌هایی مربوط به وقف مراتع ‎دماوند و آق مشهد اظهار کرد: جنگل‌ها و محیط زیست ملک مشاع همه ایرانیان و ضامن عدالت بین نسلی است، از آن نمی‌گذریم.
جهانگیری: انفال قابل وقف نیست
به گزارش ایصال نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏‎انفال قابل وقف نیست. بیش از هزار پرونده اختلافی میان سازمان جنگل‌ها و محیط زیست با اوقاف وجود دارد که مراتع ‎دماوند و آق مشهد یکی از آنهاست.

لایحه‌ای برای حل این مشکل در دولت تصویب و به مجلس ارائه شده است.‎ جنگل‌ها و محیط زیست ملک مشاع همه ایرانیان و ضامن عدالت بین نسلی است، از آن نمی‌گذریم.»

گفتی است، پیشتر در 11 مردادماه امسال نیز جهانگیری با اشاره به حساسیت افکار عمومی نسبت به کوه دماوند به عنوان نماد هویت ملی، گفته بود: خوشبختانه دیدگاه‌ها و نظرات امام‌خمینی(ره) و رهبر معظم‌ انقلاب و قانون اساسی و قوانین عادی کشور در خصوص وقف، انفال و محیط زیست روشن، شفاف و دقیق است و هیچ ابهامی در این ارتباط وجود ندارد.

دولت همواره تمام تلاش خود را در جهت صیانت از میراث ملی و منابع طبیعی به کار بسته و درباره کوه دماوند نیز از هیچ اقدامی برای رفع دغدغه و نگرانی مردم فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما