plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۳۳۸
المسیرة انصارالله یمن اعلام کرد:

نهدین صنعا توسط جنگنده های سعودی بمباران شد

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند. جنگ علیه یمن تاکنون بیش از 16 هزار کشته بر جای گذاشته است.سازمان ملل، قحطی در یمن را بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامیده است.
نهدین صنعا توسط جنگنده های سعودی بمباران شد
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری المسیرة انصارالله یمن اعلام کرد، حنگنده های سعودی بامداد امروز شنبه، مناطقی در منطقه «النهدین» یمن را بمباران کردند. النهدین در منطقه سبعین در صنعا واقع شده است.
از سوی دیگر تلویزیون رسمی عربستان اعلام کرد؛ هواپیماهای جنگنده ائتلاف به رهبری عربستان با هدف «تخریب شبکه و توان پهپادی» نیروهای یمنی، محوطه کاخ ریاست جمهوری در صنعا پایتخت این کشور را هدف قرار داد.
اسکای نیوز نیز به نقل از سخنگوی نیروهای ائتلاف جنگ علیه مردم یمن، خبر از انجام یک حمله هوایی ویژه در صنعا و بمباران یک پایگاه پهبادی انصار الله یمن در محوطه و اطراف کاخ سابق ریاست جمهوری یمن داد.
این سخنگوی نظامی عربستان مدعی شد، این مرکز نظامی بمباران شده که قبلا دقیقا شناسایی شده بود، محل ساخت و تجهیز هواپیماهای بدون سرنشین و محل استقرار تعدادی از مهندسان و کارشناسان پهبادی بوده است.
لازم به یادآوری است که، عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کردند. تاکنون به بهانه مبارزه با حوثی های یمن و برای بازگرداندن دولت مستعفی منصور عبد ربه به قدرت، مناطق مسکونی،بیشترین مناطقی بوده است که مورد هدف قرار گرفته یا بمباران شده است.جنگ علیه یمن تاکنون بیش از 16 هزار کشته بر جای گذاشته است.
سازمان ملل متحد اخیرا در گزارشی، قحطی در یمن را بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامید.
انتهای پیام/*  
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما