plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۵
کد مطلب : ۱۳۲۵
هفته های پایانی لیگ برتر

مرور نتایج صدرجدولی ها در هفته بیست و ششم لیگ برتر

از جمع ۵ مدعی، تنها استقلال و سپاهان پیروز شدند
هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس،موفق ترین تیمها، سپاهان و استقلال با پیروزی های شگفت انگیز بودند و بد شانس ترین تیمها، پدیده و تراکتور با شکست های ناباورانه! پرسپولیس و ذوب آهن هم به تقسیم امتیاز پرداختند.
مرور نتایج صدرجدولی ها در هفته بیست و ششم لیگ برتر
به گزارش ایصال نیوز به نقل از 90، در نخستین دیدار هفته گذشته، پرسپولیس، صدرنشین لیگ پس از ۴ پیروزی پیاپی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به تساوی بدون گل دست یافت تا حسرت پیروزی در فولادشهر برابر این تیم ۸ ساله شود.با توقف سرخپوشان، هواداران این تیم این خطر را احساس ‌کردند که فاصله تیم محبوب‌شان با تیم رده دوم در پایان هفته بیست و ششم کمتر از ۵ امتیاز شود اما این اختلاف حفظ شد.
تراکتورسازی نزدیک‌‌ترین رقیب پرسپولیس روز جمعه در خانه ناباورانه برابر پیکان در حالی که برای ماندن در کورس قهرمانی،به 3 امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشت،شکست خورد.در تبریز، تراکتورسازی پس از شکست عجیب مقابل سپیدرود آماده یک پیروزی روحیه‌بخش برابر پیکان در حضور انبوه تماشاگران خودی بود اما این پیکان بود که مقاومت جانانه‌ای برابر حملات تبریزیها داشت و نهایتاً روی اشتباه دروازه‌بان تراکتورسازی به گل رسید و از این گل تا پایان بازی محافظت کرد تا تراکتورسازی برای نخستین بار در این فصل متحمل دو شکست پیاپی شود.
استقلال در ورزشگاه آزادی در برابر حریف سخت کوش خود ماشین‌سازی با تک گل زیبای مهدی قائدی به یک پیروزی مهم رسید تا با 5 امتیاز فاصله در رده دوم جدول جای گیرد.آبی‌پوشان روند کلین‌شیت‌هایشان را در این بازی نیز ادامه دادند.این تیم در ۶ بازی گذشته تنها یک گل دریافت کرده است.
سپاهان اصفهان، در خانه سایپا آتش‌بازی به پا کرد و موفق شد با نتیجه ۵ بر۲ حریف خود را شکست دهد.استنلی کی‌روش مرد همه کاره این بازی بود که با به ثمر رساندن ۲ گل صدر جدول گلزنان را پس گرفت.این بازیکن به جز این ۲ گل، یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد.
دیگر تیم مدعی یعنی پدیده در قائم‌شهر به مصاف نساجی رفت.نساجی در این فصل در خانه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تنها یک شکست را تجربه کرده است.این تیم به عنوان میزبان برابر هیچ‌کدام از تیمهای مدعی بازنده نبوده و در این دیدار توانست پدیده را شکست دهد.پدیده تا پیش از این هفته شانس کمی برای قهرمانی داشت حال با این نتیجه کار تیم برای کسب سهمیه نیز مشکل شده است.
در پایان هفته بیست و ششم پرسپولیس با ۵۵ امتیاز صدرنشین لیگ است و استقلال و سپاهان با ۵۰ امتیاز به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.هرچند که اختلاف ۵ امتیازی در ۴ هفته به پایان لیگ، فاصله مطمئنی برای سرخپوشان برای هت تریک در قهرمانی محسوب می‌شود ولی از ۴ بازی باقیمانده این تیم دو دیدار با تیمهای قدرتمند سپاهان و تراکتورسازی خواهد بود و از دست دادن امتیاز در این بازیها سایر تیمها به کسب قهرمانی امیدوار می‌سازد.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما