plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۷
کد مطلب : ۱۳۰۲۱

حمله تروریستی به یک برج دیدبانی ارتش عراق در غرب بغداد

منابع امنیتی عراق از تیراندازی مهاجمان ناشناس به یک برج دیدبانی ارتش و نیروهای الحشد العشائری عراق در شهرک الرضوانیه بغداد خبر دادند. این حمله تروریستی 11 شهید برجا گذاشت.
حمله تروریستی به یک برج دیدبانی ارتش عراق در غرب بغداد
به گزارش ایصال نیوز، منابع امنیتی عراق شامگاه یکشنبه، از حمله مسلحانه افراد ناشناس به یکی از برج‌های دیدبانی در منطقه «الرضوانیه» در غرب بغداد خبر دادند. 

یک مقام امنیتی عراق گفت: «افراد مسلح ناشناس به سمت برج دیدبانی سید درویش، یکی از برج‌های مراقبت ارتش عراق و نیروهای الحشد العشائری در منطقه الرضوانیه در روستای الخماس بغداد، تیراندازی کردند».

این مقام امنیتی عراق گفت: «نیروهای امنیتی عراق به سمت مهاجمان تیراندازی کردند. درگیری میان تروریست ها و نیروهای مردمی تا ساعتی ادامه داشت.

گفتنی است، شبکه المیادین این حمله را کار گروهک ترویستی داعش اعلام کرد و گفت که در آن پنج نفر از نیروهای الحشد العشائری و شش غیرنظامی به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر زخمی شدند.

اسکای نیوز نیز به نقل از  فرانس پرس اعلام کرد در این حمله تروریستی داعش، پنج نفر از نیروهای بسیج عشایری و شش غیر نظامی کشته و هشت نفر نیز زخمی شدند که به بیمارستانی در بغداد منتقل شدند.

هنوز هیچ گروهی رسماً مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/*
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما