plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۱۳۰۰۸
دکتر سیما سادات لاری خبر داد

رکوردشکنی کرونا در کشور با فوت ۴۵۹ نفر در شبانه روز گذشته

شمار جان باختگان به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۲۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۱۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع مبتلایان به کرونا در کشور به ۶۸۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.
رکوردشکنی کرونا در کشور با فوت ۴۵۹ نفر در شبانه روز گذشته
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر سیما سادات لاری با بیان این مطلب گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۹ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.

وی با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۵۲۰ هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران، بهبودی یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: پنج هزار و ۵۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون پنج میلیون و ۲۲۴ هزار و ۲۵۲ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

لاری در ادامه گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما