plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۱۲۹۶
پس از دوره ای از تنشهای انتخاباتی در ترکیه

اردوغان: اتحاد و همبستگی شهروندانمان از تمامی تسویه حسا‌ب‌های سیاسی مهمتر است

تمرکز ما بر موضوعات امنیتی و اقتصادی است
رئیس جمهور ترکیه ضمن تاکید بر پایان یافتن بحث‌هایی انتخاباتی گفت که پس از این به «مسائل مهمتر از جمله موضوعات امنیتی و اقتصادی تمرکز خواهیم کرد».
اردوغان: اتحاد و همبستگی شهروندانمان از تمامی تسویه حسا‌ب‌های سیاسی مهمتر است
به گزارش ایصال نیوز به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه کنفرانس « تهدیدات و فرصت‌های کاری» کنفدراسیون اتحادیه های کارگری مامور-سن در آنکارا اظهار داشت: بقای کشور، اتحاد و همبستگی شهروندانمان از تمامی تسویه حسا‌ب‌های سیاسی مهمتر است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مبارزه انتخاباتی در ترکیه پایان یافته و همگی به دنبال کار و معیشت خود هستند. بحث‌های مربوط به انتخابات را پشت سر گذاشته و به مسائل مهمتر از جمله موضوعات امنیتی و اقتصادی تمرکز کنیم. اکنون دوره تقویت هبستگی، اتحاد و یکپارچگی فرا رسیده است.
اردوغان همچنین افزود: در مسئله بقای ترکیه باید تمام اختلافات سیاسی را کنار گذاشته و با اتحاد 82 میلیون هموطن به راه خود ادامه دهیم.
رئیس جمهور ترکیه در پایان متذکر شد: ''در مقطعی که به استاندارد دوگانه در قبال تروریسم اعتراض و بر حل بحران پناهجویان تاکید بیشتری کرده‌ایم، خبرهای منفی علیه ما نیز افزایش یافته است. 
فایننشال‌تایمز که از ترکیه به‌عنوان میزبان 4 میلیون پناهجو انتقاد می‌کند، بهتر است گزارشی در این زمینه از آمریکا بنویسد. هر کاری دوست دارید، انجام دهید هر تیتری را که می خواهید به کار ببرید؛ ترکیه همانند گذشته مستحکم ایستاده است و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.''
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما