plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۱۲۸۸۴

تلاش وزارت خارجه برای انتقال پیکرهای قربانیان ایرانی حادثه کانال مانش

روابط عمومی وزارت خارجه اعلام کرد که پیگیری ها برای تسهیل انتقال پیکرهای خانواده ایرانی غرق شده در کانال مانش ادامه دارد و گزارش های منتشر شده در برخی رسانه ها در این باره تایید نمی شود.
تلاش وزارت خارجه برای انتقال پیکرهای قربانیان ایرانی حادثه کانال مانش
به گزارش ایصال نیوز، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص انتقال پیکرهای خانواده ایرانی که دو روز قبل در کانال مانش غرق شدند، اعلام کرد: اداره کل امور کنسولی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس از نخستین لحظات این حادثه دلخراش، پیگیر انجام اقدامات لازم برای تسهیل انتقال قربانیان این حادثه به ایران هستند و این پیگیری‌ها کماکان ادامه دارد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: گزارش‌هایی که در این خصوص از برخی رسانه‌ها منتشر شده اصالت نداشته و تایید نمی شود. بدیهی است مرجع رسمی اعلام اخبار وزارت امور خارجه مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای می‌باشد.

خانواده ۵ نفره اهل روستای گلینه از توابع سردشت آذربایجان غربی در حالی که قصد داشتند به همراه پناهجویان دیگری از طریق دریا، از فرانسه به بریتانیا برسند و در این کشور درخواست پناهندگی بدهند، پس از آنکه قایق آن‌ها (هفتم آبان)دچار حادثه شد، در کانال مانش غرق شدند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما