plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۱۲۷۳
استقلال با قائدی برد

پیروزی شیرین استقلال ارزش 5 امتیاز را داشت

صعود آبی‌ها به رده دوم جدول
امشب یکی از شیرین‌ترین بردهای استقلال رقم خورد. این برد شیرین با توجه به مساوی امشب پرسپولیس مقابل ذوب آهن، برای استقلال حکم 5 امتیاز را داشت!
پیروزی شیرین استقلال ارزش 5 امتیاز را داشت
به گزارش ایصال نیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید تا با کسب سه امتیاز با ارزش این مسابقه به رده دوم جدول صعود کند و همچنان در کورس قهرمانی باشد.
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز امروز چهارشنبه در دومین دیدار از هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‏‬ به پایان رسید.
در این مسابقه حساس که از ساعت ۲۰:۱۵ آغاز شد، مهدی قائدی در دقیقه ۷۹ برای استقلال با فرار از تله آفساید یک گل زیبا و تکنیکی به ثمر رساند . استقلال با این برد ۵۰ امتیازی شد و موقتاً به رده دوم جدول صعود کرد تا در فاصله ۵ امتیازی پرسپولیس در صدر قرار بگیرد. امید نورافکن در دقیقه ۹۰ با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.
در حال حاضر پرسپولیس و استقلال با یک بازی بیشتر نسبت به سایر مدعیان، به ترتیب با ۵۵ و ۵۰ امتیاز در رده اول و دوم جدول هستند و تراکتورسازی و سپاهان با ۴۹ و ۴۷ امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. 
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما