plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۱۲۶۸۴
دکتر علیرضا زالی خبر داد

تخت های اشغال شده کرونایی ها در تهران از مرز ۶ هزار تخت عبور کرد

۴۲ درصد بیماران کرونایی بدحال در تهران بستری هستند
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه حدود ۴۲ درصد بیماران کرونایی بدحال کشور در تهران مراقبت های درمانی را دریافت می کنند، بر لزوم اعمال محدودیت های بیشتر و عمیق تری در استان تهران تاکید کرد.
تخت های اشغال شده کرونایی ها در تهران از مرز ۶ هزار تخت عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، دکتر علیرضا زالی درباره وضعت کرونای تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۸۵۲ بیمار جدید با تشخیص کرونا بستری شده اند که سهم بیمارانی که به خاطر وخامت حالشان نیاز به بخش مراقبت های ویژه داشته اند بالغ بر ۱۷۰۰بیمار بوده است.
 
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: متاسفانه تعداد تخت های اشغال شده برای بیماران کرونایی در استان تهران امروز از مرز ۶ هزار تخت گذشت و قریب به ۶هزار و ۱۰ بیمار در تخت های تخصیص یافته به بیماران کرونایی بستری هستند.
 
دکتر زالی افزود: از این ۶ هزار و  ۱۰ تخت، ۱۷۰۰ تخت مربوط به بیمارانی است که در بخش های مراقبت های ویژه هستند.
 
وی یادآور شد: پیش بینی می کنیم بالغ بر ۴۲ درصد بیماران بدحال کشور در حال حاضر در استان تهران مراقبت های درمانی را دریافت می کنند.
 
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ بیمار بستری از بیمارستان ترخیص شده اند، گفت: یعنی کماکان در حالت یک تراز منفی هستیم.
 
دکتر زالی از تغییر در میزان مراجعان سرپایی خبر داد و گفت: بالغ بر۶هزار بیمار جدید به صورت سرپایی به بخش درمانی دولتی مراجعه کرده اند، البته تعداد بیمارانی که با علائم کرونایی به بخش خصوصی مراجعه کرده اند در این آمار وجود ندارد و این آمار فقط مربوط به بخش دولتی است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما