plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
کد مطلب : ۱۲۳۰۸

ترامپ در بیمارستان بستری شد

رئیس‌جمهور آمریکا در پی ابتلا به ویروس کرونا، برای درمان و انجام آزمایشات لازم، با بالگرد به بیمارستان نظامی «وولتر رید» انتقال یافت. پزشک کاخ سفید گفت که ترامپ از صبح جمعه تب داشته است.
ترامپ در بیمارستان بستری شد
به گزارش ایصال نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا (بامداد شنبه به وقت ایران) برای انجام معاینات پزشکی به بیمارستان نظامی «وولتر رید» منتقل شد.

سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت که ترامپ برای درمان چند روزی به بیمارستان وولتر رید در نزدیکی واشنگتن منتقل می‎شود و از بیمارستان کارهای خود را انجام خواهد داد.

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفته که ترامپ وظایف و اختیاراتش را به «مایک پنس» معاون خود منتقل نکرده و به انجام وظایفش ادامه خواهد داد.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که عملیات انتقال ترامپ از طریق بالگرد «مارین-1» مخصوص رئیس جمهور آمریکا به بیمارستان نظامی وولتر رید در حومه واشنگتن صورت گرفته است.

در همین ارتباط، پزشک کاخ سفید گفت که ترامپ از صبح جمعه تب داشته و از علایم خفیف ناشی از ابتلا به ویروس کرونا رنج می‎برد، اما از روحیه بالایی برخوردار است.
وی همچنین در وضعیت همسر رئیس جمهور آمریکا که او هم به کرونا مبتلاست گفت که ملانیا ترامپ تنها سرفه و سردرد خفیف دارد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه شب به وقت واشنگتن و اعلام کرد که آزمایش کرونای وی و همسرش مثبت شده و هر دو به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما