plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۱۲۲۷۴

پرسپولیس آماده تر از همیشه برای مصاف با النصر در نیمه نهایی آسیا

النصر عربستان و پرسپولیس ایران که موفق شدند با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، دیدار نیمه نهایی را روز شنبه ۱۲ مهر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران در دوحه برگزار می کنند.
پرسپولیس آماده تر از همیشه برای مصاف با النصر در نیمه نهایی آسیا
به گزارش ایصال نیوز، پرسپولیس پس از نمایش خوبی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و بالاتر از التعاون عربستان، الدحیل قطر و شارجه امارات قرار گرفت، در دور یک هشتم نهایی عملکرد فوق‌العاده‌ای برابر السد قطر ارائه داد و به برتری یک بر صفر دست یافت .

سرخ‌پوشان که چهارشنبه شب موفق شدند با نمایش منطقی و کار تیمی که با اخراج زودهنگام جلال‌الدین ماشاریپوف به سود آنها بود، با دو گل عیسی آل‌کثیر از سد تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان که در مرحله قبل استقلال را شکست داده بود، عبور کنند، حالا آماده رویارویی مقابل النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی و در یک قدمی فینالیست شدن در آسیا است.

عیسی آل کثیر مهاجم دزفولی پرسپولیس در این مسابقه فوق العاده ظاهر شد. او به خوبی توانست پاس های ارسالی نعمتی و پهلوان را وارد دروازه سویونوف کند و به تنهایی با دو گل زیبا پرسپولیس را راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کرد.

به این ترتیب، النصر عربستان و پرسپولیس ایران موفق شدند با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.

نماینده عربستان به همراه پرسپولیس ایران اکنون با دستیابی به پیروزی مشابه مقابل الاهلی و پاختاکور به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند.

دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه ۱۲ مهر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران، بین تیم های پرسپولیس و النصر عربستان برگزار می‌شود. میزبان این دیدار نیز ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه خواهد بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما