plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۱۲۱۶۱
در جریان سفر رئیس‌سازمان برنامه‌ و بودجه به ایلام

نوبخت: طرح‌های عمرانی استان ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد

ایجاد تفاهم نامه طرح های اقتصادی جهش تولید در استان
معاون رئیس جمهور در ایلام عنوان کرد: طرح های عمرانی استان ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم تکمیل شده و به بهره برداری می رسند.
نوبخت: طرح‌های عمرانی استان ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد
به گزارش ایصال نیوز از وزارت کشور، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس‌سازمان برنامه‌وبودجه کشور به ایلام سفر کرد و مورد استقبال قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام قرار گرفت.

نوبخت در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران با اشاره به این مهم که طرح های عمرانی استان ایلام قبل از پایان دولت دوازدهم تکمیل شده و به بهره برداری می رسند، گفت: در این سفر تفاهم نامه طرح های تولیدی ویژه سال جهش تولید به انجام خواهد رسید که جزئیات آن را در جلسه فردا شورای برنامه ریزی استان اعلام می شود.

وی در ادامه حضور رئیس کمیته امداد کشور در این سفر را یک فرصت مغتنم عنوان کرد و گفت: قرار است از سوی دولت برای مددجویان عزیز اقدامی انجام شود و آن ساخت دو هزار واحد مسکونی است که انشاالله با اولویت به مددجویانی که کمیته امداد در نظر دارد تقدیم خواهد شد.

وی افزود: این دو هزار واحد هم انشاءالله قبل از پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید و کلید آن را تحویل مددجویان خواهیم داد.

به گفته قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام همچنین در جریان سفر محمدباقر نوبخت به استان تفاهم نامه جهش تولید میان استانداری و سازمان سازمان برنامه و بودجه کشور به امضا می رسد که منشا تحولات بزرگی در توسعه استان خواهد بود.

میزان تسهیلات، اعتبارات و یارانه تسهیلات این تفاهم نامه قابل توجه بوده و قرار است رییس سازمان برنامه و بودجه فردا در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان آنرا اعلام کند.

گفتنی ست  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هیئت همراه که با استقبال استاندار ایلام وارد استان شده بود در بدو ورود دو واحد صنعتی کوشاب غرب و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا در شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول افتتاح نمود.

بر اساس این گزارش واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیون دلار با اشتغالزایی ۹۰ نفر و همچنین طرح صنعتی فولاد گستر آتنا با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۵ میلیون دلار ۸۵ نفر اشتغالزایی را به دنبال دارد.

در این سفر مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

نشست با نماینده ولی فقیه در استان، بازديد از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی دو هزار واحد مسکن محرومان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام است که فردا جمعه چهارم مهرماه انجام می پذیرد. 

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما