plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۱۱۰۳۰

جزییات اولیه در مود قتل «آرش کسروی»، موبد زرتشتی در کرمان

منابع مطلع در پلیس آگاهی اعلام کردند که انگیزه قتل آرش کسروی و همراهان وی اختلافات شخصی بوده و پرونده ماهیت جنایی دارد.
جزییات اولیه در مود قتل «آرش کسروی»، موبد زرتشتی در کرمان
به گزارش ایصال نیوز، یکشنبه شب، وب سایتی که اخبار مربوط به جامعه زرتشتیان را منتشر می‌کند با انتشار گزارشی از کشف پیکر بی‌جان آرش کسروی موبد زرتشتی و دو نفر از همراهانش در منطقه ماهان در استان کرمان خبر داد.

«نورنیوز» نیز از منابع مطلع در پلیس آگاهی کسب اطلاع کرد که جنازه آرش کسروی به همراه یک زن و یک مرد دیگر با هویت معلوم در یکی از باغ‌های منطقه ماهان در استان کرمان کشف شده است.

بررسی‌های اولیه از سوی پلیس آگاهی نشان می‌دهد که انگیزه قتل اختلافات شخصی بوده و پرونده ماهیت جنایی دارد.

جنازه آرش کسروی و زن همراه او در صندوق عقب یک خودرو زانتیا متعلق به مرحوم کسروی کشف شده است.

بر اساس گزارش‌های دریافت شده؛ موبد آرش کسروی ۵۳ سال داشته و از ده سال قبل به همراه خانواده‌اش برای زندگی به کالیفرنیا در آمریکا مهاجرت کرده بود. او سال گذشته و پس از فوت پدرش برای شرکت در مراسم درگذشت وی و انجام امور انحصار وراثت به ایران بازگشته بود و در کرمان سکونت داشت.

تحقیقات در مورد این پرونده از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در مورد این پرونده به زودی اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در تشریح جزییات قتل موبد زرتشتی و دو تن دیگر به دست افراد ناشناس در شهر کرمان گفت: با توجه به اینکه در خودروی یکی از مقتولین مبلغی حدود ۱۰ هزار دلار آمریکا کشف شده به نظر می‌رسد انگیزه مالی در این قتل دخیل بوده است.

دادخدا سالاری روز یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به پیدا شدن اجساد سه تن از مقتولین در ویلایی در شهر ماهان کرمان افزود: با بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که یکی از مقتولین فردی به نام "آرش کسروی" از افراد اقلیت‌های مذهبی و زرتشتی بوده‌ که دستور ویژه به آگاهی صادر شد و خوشبختانه به نتایج خوبی در زمینه پیگیری علت و مبنای قتل رسیدیم.

وی گفت: بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهب مقتول موضوع را بررسی می‌کنیم و آنچه برای ما مهم بوده وقوع قتل است که اقدامات تحقیقی و تعقیبی در علت قتل و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار قرار دارد.

انتهای  پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما