plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۱۱
با اشاره به ادعای تمایل ایران به مذاکره

قاسمی: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند

سخنگوی وزارت امورخارجه در پی اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در خصوص وضعیت ایران و ادعای وی مبنی بر تمایل تهران به مذاکره گفت: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را در صحبت های اخیر خود بیان کرد.
قاسمی: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، بهرام قاسمی یادآور شد: رییس جمهوری آمریکا همچون همیشه، بی آموختن درسی از تاریخ تحولات دهه های اخیر و بازبینی سیاستهای سراپا غلط اسلاف خود در قبال این منطقه و ایران بار دیگر سخنانی بی منطق و از سر نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح کرده که باز تکرار همان زیاده خواهی و جاه طلبی های قدرت های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است. 

وی افزود: خیال پردازی و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا تاکنون علیرغم همه تلاش های کینه توزانه آنها نسبت به مردم ایران راه بجایی نبرده و بی شک در آینده نیز نخواهد برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند که با واقعیت های موجود هیچ تطابقی ندارد. او می داند جمهوری اسلامی ایران دهه هاست با فشارها و سیاست های تحریمی آمریکا آشنا و رو در رو است.

قاسمی تاکید کرد: ترامپ بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشار های ظالمانه آمریکا سر فرود نخواهد آورد؛ آنهم در برابر حاکمانی که تحریم را بجای تکریم و دیوار را بجای پل برمی گزینند. ایرانیان در طول تاریخ پر فراز و نشیب اما افتخارآمیز خود آموخته اند چگونه در برابر زیاده خواهان و زورگویان ایستادگی کرده و با هزم ایران ستیزان، آنان را در خود هضم کنند.

ترامپ روز یکشنبه در خصوص تحریم هایی که پس از خروج از برجام دوباره وضع کرده است، ادعا کرد که این تحریم ها بر ایران تاثیر گذاشته است. وی افزود: آنها (ایران) وضع خوبی ندارند. آنها خواهان گفت وگو هستند.
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما