plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۰۸۷۶

شمار مبتلایان کرونا در هند از مرز ۱ میلیون نفر عبور کرد

وزارت بهداشت هند اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از ۱ میلیون نفر عبور کرده و بدین ترتیب هند در رتبه سوم کشورهای دارای بیشترین میزان ابتلا به این بیماری قرار گرفت.
شمار مبتلایان کرونا در هند از مرز ۱ میلیون نفر عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز، همزمان با سرعت گرفتن شیوع ویروس کووید-۱۹ و صعودی شدن نمودار ابتلای روزانه در بیشتر مناطق جهان، شمار مبتلایان در هند نیز از ۱ میلیون نفر عبور کرد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» وزارت بهداشت هند امروز (جمعه) اعلام کرد تعداد کسانی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند از ۱ میلیون نفر گذشته و بدین ترتیب این کشور در رتبه سوم کشورهای دارای بیشترین میزان ابتلا به این بیماری قرار گرفت.

بر اساس آمارهای وبگاه «وُرلداُمتر»، طی 24 ساعت گذشته در هند ۳۵هزار و ۴۶۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۸۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. بدین ترتیب شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در هند به ۱ میلیون و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۵ هزار و ۶۰۹ نفر افزایش یافت.

آسوشیتدپرس نوشت که این میزان افزایش ابتلا در هند، نگرانی‌ها از آمادگی این کشور برای مقابله با اوج‌گیری مجدد شیوع این بیماری را افزایش داده و احتمال آن وجود دارد با از بین رفتن کارایی بیمارستان‌های هند، نظام درمانی این کشور به سمت فروپاشی برود.

تا کنون چندین ایالت در هند با قانون منع آمدوشد برای کنترل شیوع ویروس کرونا مواجه شده‌اند و پلیس نیز افرادی را که بدون دلیل موجه خانه‌های خود را ترک کنند، جریمه سنگینی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما