plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
کد مطلب : ۱۰۷۹۱

یک کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا دچار آتش سوزی و انفجار شد

نیروی دریایی ارتش آمریکا وقوع آتش‌سوزی در عرشه یک کشتی جنگی این کشور مستقر در بندر «سان‌ دیگو» در ایالت کالیفرنیا در جنوب غربی ایالات متحده را تایید کرد.
یک کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا دچار آتش سوزی و انفجار شد
به گزارش ایصال نیوز، منابع خبری از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی که در بندر «سان دیگو» در ایالت کالیفرنیا پهلو گرفته بود، خبر دادند.

 این آتش سوزی که روز یکشنبه به وقت کالیفرنیا در کشتی جنگی «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد»رخ داد، حداقل یک انفجار در پی داشت.این کشتی 257 متر طول دارد.

نیروی دریایی آمریکا در توئیتر با تایید این  حادثه اعلام کرد که 18 تن از خدمه نظامی این کشتی مجروح شده و به بیمارستان محلی منطقه اعزام شده اند.

به گزارش رویترز، این کشتی جنگی در زمان حادثه 160 خدمه داشته است و گروه‌های امدادی. با حضور در عرشه این کشتی جنگی در حال تخلیه ملوانان هستند.

قایق های آتش نشانی در حال مهار حریق می باشند. در تصاویری که بصورت زنده منتشر شده، برخاستن دود غلیظی از عرشه این کشتی جنگی مشاهده می شود.

از سوی دیگر، خبرگزاری «آسوشیتدپرس» مدعی شده که در جریان این حادثه که قبل از ساعت 9 صبح به وقت محلی رخ داد تاکنون یک نفر دچار خفگی ناشی از دود آتش شده است.

نیروی دریایی ایالات متحده که در این شهر ساحلی پایگاه نظامی نیز دارد، از آغاز بررسی و تحقیق در باره این حادثه پس از مهار آتش سوزی خبر داد.

انتهای پیام/*
۲
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما