plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۱۰۷۳
میزبانی اسرائیل چالش یک مسابقه بین المللی

هنرمندان سوئدی مسابقات بین المللی آواز یوروویژن 2019 را تحریم کردند

قرار است این مسابقات در سرزمین‌های اشغالی برگزار شود
حدود 171 هنرمند سوئدی خواستار تحریم مسابقه بین‌المللی آواز «یوروویژن 2019» شدند که قرار است در اسرائیل برگزار شود
هنرمندان سوئدی مسابقات بین المللی آواز یوروویژن 2019 را تحریم کردند
به گزارش ایصال نیوز، صد و هفتاد یک نفر از هنرمندان و چهره های معروف سوئدی با نوشتن نامه مشترکی در روزنامه‌های این کشور از جمله «افتون بلادت» و «اکسپرسن» از تحریم برگزاری مسابقه بین‌المللی آواز «یوروویژن 2019» در اسرائیل حمایت کردند.
در این نامه آمده است: ما هنرمندان و اهالی فرهنگ سوئد از آنجایی که اسرائیل میزبان این مسابقه بین‌المللی است، خواهان تحریم آن هستیم.
در این نامه با اشاره به نفض حقوق فلسطینیان توسط اسرائیل گفته شده است: "تا زمانی که اسرائیل مردم فلسطین را از حقوق اولیه خود محروم می کند، در مبادلات فرهنگی با اسرائیل شرکت نکرده و از فعالیت های فرهنگی در این کشور حمایت نمی کنیم."
این هنرمندان با بیان اینکه اسرائیل از برگزاری مسابقه بین‌المللی آواز «یوروویژن 2019» به عنوان عاملی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های خود علیه مردم فلسطین استفاده می کند، خواستار کناره گیری جان لاندویک، موسیقی‌دان اهل سوئد که قرار است به نمایندگی از این کشور در شصت و چهارمین دوره مسابقه مذکور شرکت کند، شدند.
در بین افرادی که این نامه را امضا کرده‌اند، معروف ترین هنرمندان سوئد از جمله «میکائیل ویه»، «لووه آنتل» و «استفان سوندستروم» نیز حضور دارند.
لازم به ذکر است فینال مسابقه بین‌المللی آواز «یوروویژن 2019» در تاریخ 18 ماه می در تل‌آویو برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما