plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۰۴۷۹
با انتشار رشته توئیت هایی به مناسبت هفته قوه قضاییه

ربیعی: درخشش سیمای بهشتی را می‌توان آنجا که با منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست

بهشتی هم مرد قضا بود و هم مرد مناظره، گفتگو و مباحثه
سخنگوی دولت در توئیتی تصریح کرد: درخشش سیمای بهشتی را می‌توان آنجا که زیر تابلوی "فبشر عبادی الذین یستمعون القول" با گروههای کمونیستی ، غیر کمونیستی، منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست.
ربیعی: درخشش سیمای بهشتی را می‌توان آنجا که با منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست
به گزارش ایصال نیوز از دولت، علی ربیعی با انتشار رشته توئیت هایی و با تبریک هفته قوه قضاییه یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی داشت.

ربیعی در توئیتی نوشت: هفته قوه قضاییه را به رییس محترم این قوه و همه قضاتی که با شرافت، در عدالتخانه برای آرامش، احساس امنیت و زیست عادلانه انسانها تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم. این هفته با نام شهید بهشتی گره خورده است.

 وی در توئیت دیگر اضافه کرد: درخشش سیمای بهشتی را می‌توان آنجا که زیر تابلوی "فبشر عبادی الذین یستمعون القول" با گروههای کمونیستی ، غیر کمونیستی، منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست.

وی ادامه داد: در یک جا بهشتی را به عنوان مرد قضا می‌شناسیم که بالاترین فرد قوه قضاییه بود و در یک‌جا به عنوان مرد مناظره که زیر تابلوی آیه مذکور حضور داشت. زیر تابلویی که مزبن به آیه "فبشر..." بود یک قلمرو وسیع امن وجود داشت برای طرح مباحث مخالفین.

ربیعی در پایان نوشت: بهشتی هم مرد قضا بود و هم مرد مناظره، گفتگو و مباحثه، اما بیان آزاد عقاید برای او یک سیاست قضایی بود.همه تلاش خود را به کار برد تا یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند بر سر میز مناظره، او تلاش زیادی کرد که حتی رجوی در مناظره حاضر شود.مناظره برای اویک راهبرد برای سلامت و مصونیت جامعه بود.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما