plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
کد مطلب : ۱۰۴۱۲

قرنطینه مجدد دو منطقه در آلمان به دلیل شیوع کرونا

با توجه به شیوع موج دیگری از اپیدمی کرونا در آلمان، بیش از ۶۰۰ هزار آلمانی بار دیگر در این کشور قرنطینه می‌شوند.
قرنطینه مجدد دو منطقه در آلمان به دلیل شیوع کرونا
به گزارش ایصال نیوز، آلمان روز سه‌شنبه اعلام کرد که برای اولین بار پس از لغو بسیاری از محدودیت‌های رفت و آمد در یک ماه و نیم گذشته، جمعیت ساکن در دو منطقه کشتارگاهی این کشور را قرنطینه خواهد کرد.

این تصمیم پس از شیوع ویروس کرونا در بزرگترین کشتارگاه دام آلمان واقع در منطقه نوردراین‌-وستفالن گرفته شد.

براساس اعلام مقامات بهداشتی آلمان، نتیجه آزمایش کرونای دست‌کم ۷۳۰ نفر از کارگران این کشتارگاه مثبت بوده است. یکی از این دو منطقه کشتارگاهی(کانتون) ۳۶۰ هزار و دیگری ۲۸۰ هزار نفر جمعیت دارند.

آرمین لاشت، رئیس دولت منطقه ای نوردراین‌-وستفالن آلمان بامداد سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: «ما سراسر کانتون گوترسلو را قرنطینه خواهیم کرد.»

ساعاتی پس از این سخنان، اعلام شد که کانتون همسایه یعنی وارن‌دورف نیز قرنطینه خواهد شد. انتظار می‌رود که قرنطینه سازی این دو کانتون، دست‌کم تا ۳۰ ژوئن ادامه یابد.

قرار است در این مدت علاوه بر وضع دوباره محدودیت‌هایی برای تماس ساکنان با یکدیگر، بارها، سینماها و موزه‌ها نیز دوباره تعطیل شوند.

این محدودیت‌ها که تنها ۱۰ روز قبل از تعطیلی مدارس این منطقه به اجرا گذاشته خواهد شد، با هدف «آرام کردن اوضاع» و افزایش امکان گرفتن تست کرونا از تمام اهالی برقرار شده است.

آلمان تا کنون در مقایسه با دیگر شرکای اروپایی خود از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیا در مدیریت بحران کرونا موفق‌تر عمل کرده است.

تا کنون بیش از ۱۹۲ هزار نفر از جمعیت نقریبا ۸۴ میلیون نفری آلمان به ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از ۸۹۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

کشتارگاهی که از آن سخن گفته می‌شود، با ۱۱۰۶ نیروی کار بزرگترین کشتارگاه دام اروپا است.

در این کشتارگاه که متعلق به شرکت Tönnies است، روزانه ۲۰ هزار خوک ذبح می‌شوند. بسیاری از کارگران کشتارگاههای آلمان مهاجرانی از لهستان، رومانی و بلغارستان هستند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما