plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۱۰۳۸
استاندار اصفهان تاکید کرد؛

در سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی و عملی گردد

مسائلی که در استان قابل حل باشد با تمام وجود روانسازی خواهد شد
دکتر عباس رضایی اظهارداشت: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی رونق تولید را به معنای واقعی اجرایی و عملی نماییم.
در سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی و عملی گردد
به گزارش ایصال نیوز از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در نشست صمیمانه با صنعتگران شهرک صنعتی جی و هیأت مدیره ی این شهرک تاکید بر اینکه در سال ۹۸ باید رونق تولید به معنای واقعی اجرایی و عملی گردد، اظهارداشت: باید تلاش نماییم که اشتغال در درجه اول ثابت و سپس افزایش یابد و در جهت اجرایی نمودن رونق تولید قدم جدی و علمی برداریم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه وظیفه مدیریت استان این است که مشکلات صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی را حل و فصل نماید، تصریح کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری باید در جلسه ای با مدیران صنایع ذیربط و مدیران دستگاه های اجرایی مشکلات را بررسی و تا حدی که در استان امکان پذیر است مرتفع نمایند.
عباس رضایی با بیان اینکه حل بخشی از مشکلات در محدوده اختیارات مدیریت استان نیست، افزود: باید این مسائل نیز جمع بندی و به هیأت دولت منعکس شود.
وی تاکید کرد: باید با هماهنگی، همدلی و همنوایی و هم افزایی لازم با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.
رضایی با بیان اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی احصا و با توجه به اختیارات این ستاد بررسی و مرتفع می گردد، افزود: با توجه به دستور رئیس بانک مرکزی شش نفر از مدیران برای تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انتخاب و به ایشان منعکس شده است و پس از صدور احکام این افراد که از بخش های مختلف بانک ها، اتاق بازرگانی و سازمان برنامه و بودجه استان هستند مسائل در این کمیته مطرح می گردد و نسبت به رفع آن ها بر اساس قانون اقدام می شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان به‌همراه مدیران و معاونین استانداری در نظر دارد به صورت هفتگی در واحدهای تولیدی حضور بهم رساند و مسائل و مشکلات واحدها را از نزدیک بررسی کند، تصریح کرد: مسائلی که در استان قابل حل باشد با تمام وجود روانسازی خواهد شد و آن دسته از مسائلی هم که به تهران منعکس می شود از وظایف خود می دانیم که پیگیری های لازم را برای رفع آن ها داشته باشیم.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما