plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۱۰۳۶۰
در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه

عباس رضایی: توسعه و پیشرفت استان اصفهان مهمترین وظیفه استانداران و فرمانداران است

اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه شد
استاندار اصفهان تصریح کرد: کنار گذاشتن منیت‌ها، دوری از هوای نفس، همدلی، وحدت و انسجام، باور به اینکه مدیون نظام هستیم و داشتن این دیدگاه که مسوول شده‌ایم تا مشکلات مردم را حل کنیم، لازمه برون رفت از مشکلات و برآورده کردن مطالبات بحق مردم است.
عباس رضایی: توسعه و پیشرفت استان اصفهان مهمترین وظیفه استانداران و فرمانداران است
به گزارش ایصال نیوز، دکتر عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه فرماندار مبارکه گفت: اگر چه برقراری امنیت و برگزاری انتخابات مسوولیت اساسی فرمانداران است ولی ‌هماهنگی، سیاستگذاری و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه زیر مجموعه وزارت کشور است.

وی تاکید کرد: بنابراین توسعه و پیشرفت استان مهمترین وظیفه استانداران و فرمانداران است و باید برای نیل به این مقصود با جدیت تلاش کرد و نگاه فرمانداران باید نگاه توسعه‌ای باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این روزهای شرایط سختی برای مدیریت است، افزود: در جایی که مردم کشور به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار در سخت‌ترین شرایط قرار گرفته‌اند و تنگناهای اقتصادی نیز از این بابت و به واسطه شرایط کرونایی متوجه جامعه است، قرار گرفتن در مسند مدیریتی بسیار مشکل است.

وی اضافه کرد: کلیه مسوولان اجرایی، تصمیم‌گیر، قضایی، نظامی، انتظامی و همه دستگاه‌ها در چنین شرایطی در مقام عمل باید پاسخگوی مطالبات و مراجعات روزمره مردم باشند.

رضایی با بیان اینکه از دیدگاه قرآن خمیرمایه انسانی همراه سختی و تلاش سرشته شده است، گفت: شرایط سخت کنونی در مقایسه با مقاطع مختلف انقلاب، از مهمترین و بزرگترین آزمون‌هایی است که پیش روی مسوولان قرار گرفته است‌ و باید از آن برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی تصریح کرد: لذت درونی خدمت به مردم که ولی نعمت ما هستند به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران این فرصت‌ها را به ما داده‌اند، بسیار شیرین و قطعا دارای اجر معنوی است.

استاندار اصفهان گفت: فرصت خدمت را باید غنیمت شمرد زیرا این فرصت بسیار گذرا است و لذا با توجه به محدودیت‌هایی که برای نظام است باید تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای اساسی و ایجاد همدلی و همگرایی در بخش‌های مختلف به کار گیریم.

وی اضافه کرد: هنر دولتمردان این است که با تلاش خود در این شرایط سخت رضایت آحاد مردم، امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را فراهم کنیم.

رضایی خاطر نشان کرد: کنار گذاشتن منیت‌ها، دوری از هوای نفس، همدلی، وحدت و انسجام، باور به اینکه مدیون نظام هستیم و داشتن این دیدگاه که مسوول شده‌ایم تا مشکلات مردم را حل کنیم، لازمه برون رفت از مشکلات و برآورده کردن مطالبات بحق مردم است.

وی ادامه داد: پیگیری قطارشهری اصفهان - مبارکه، توجه به مسائل زیست محیطی شهرستان، توجه به مساله آب شهر جدید مجلسی که از اصلی‌ترین مسائل استان نیز هست، استقرار صنایع پیشرفته و نوین و اشتغال زایی پایدار از مهمترین اقداماتی است که مجموعه دستگاه‌های اجرایی، تصمیم‌گیر، قضایی و نظامی باید با وحدت و همدلی دنبال کنند و از این طریق توسعه شهرستان خود و به تبع آن توسعه استان و کشور را دنبال کنند.

در این مراسم از تلاش‌های حمید عصارزادگان فرماندار پیشین شهرستان مبارکه قدردانی و اصغر هدایت به عنوان سرپرست فرمانداری جدید این شهرستان معارفه شد.

اصغر هدایت فرمانداری شهرستان فلاورجان، دبیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، بخشدار مرکزی شهرستان فلاورجان، بخشدار مرکزی نجف آباد و بخشداری مرکزی سمیرم را در پرونده اجرایی خود داشته‌ است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما