plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۱۰۳۴۱
در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

استاندار اصفهان: مردم آمادگی لازم را در مواجهه بیشتر با کرونا داشته باشند

ماسک به مقدار لازم در اختیار شهروندان قرار گیرد
دکتر عباس رضایی به تاکید رییس جمهور مبنی بر صادقانه سخن گفتن با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: باید مردم آمادگی لازم را در مواجهه بیشتر با کرونا داشته باشند و مسئولان برنامه ریزی را در راس اولویت‌های خود قرار دهند.
استاندار اصفهان: مردم آمادگی لازم را در مواجهه بیشتر با کرونا داشته باشند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز شنبه در حاشیه برگزاری ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد افزود: دانشجویان غیر بومی استان‌ها به صورت مهمان و استفاده از فضای مجازی و حقیقی در کلاس‌ها حاضر شوند.

استاندار اصفهان بیان کرد: مبنای رسمی برای فعالیت آموزش و پرورش از ۱۵ شهریور است اما اختیار تطبیق به این وزارتخانه داده شده است تا از ابتدای شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به بصورت گروه بندی فعالیت را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: رییس جمهور در این جلسه بر ضرورت ایفای نقش کلیه افرادی که می‌توانند در سلامت روح و روان مردم نقش ایفا کنند مانند رسانه و هنرمندان تأکید کرد.

استاندار اصفهان گفت: همچنین ضرورت نگاه ویژه و هماهنگ توسط اصحاب رسانه، هنرمندان و شاعران مورد تاکید رییس جمهور قرار گرفت.

وی به تاکید رییس جمهور  مبنی بر صادقانه سخن گفتن با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: باید مردم آمادگی لازم را در مواجهه بیشتر با کرونا داشته باشند و مسوولان برنامه ریزی را در راس اولویت‌های خود قرار دهند.
 
وی با اشاره به وضعیت زندان‌ها در زمان کرونا خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی خوبی بین قوا وجود دارد و امروز قرار شد پروتکل‌های بهداشتی برای زندان‌ها توسط وزارت بهداشت تهیه و بر زندان‌ها نظارت داشته باشد.

استاندار اصفهان بر الزام استفاده از ماسک در هفته‌های آینده به ویژه در فضاهای بسته و مترو، تاکسی و اتوبوس تاکید کرد: مقرر شد ماسک به مقدار لازم در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی، یکی از امر به معروف‌ها در شرایط امروز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که از مردم فهیم استان درخواست داریم استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در کشور زیرساخت‌های خوبی درحوزه های  مختلف بهداشت و درمان و فضای مجازی به وجود آمده که امروزه ضرورت استفاده از آن احساس می‌شود.

استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان و بهره مندی کامل استفاده از دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: بازگشایی هر مکانی منوط به اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما