plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۳۶۸

انتخابات و شهروندان

كمال‌الدين پيرموذن
دولت سلطه‌جوي امريكا كمپين تبليغاتي گسترده‌اي را در فضاي مجازي راه‌اندازي كرده كه هدف آن كاهش اعتماد مردم ايران به حاكميت و عدم شركت آنان در انتخابات‌هاست. غافل از اينكه ملت ايران هرگز ادعاي امريكا را در طرفداري از مردم و آزادي‌هاي آنان باور ندارند.
انتخابات و شهروندان
مردم شريف ايران كه همواره فراتر از همه تخيل‌ها، بيش و پيش از همه مسوولان جوهره آگاهي و رشد خود را به منصه ظهور رسانيده‌اند، با حضور يكپارچه خود در انتخابات مجلس يازدهم و انتخاب شايستگان از جنس مردم نشان خواهند داد كه در پيچ وخم تنگناهاي معيشتي و زندگي روزمره، در كشاكش رقابت‌هاي سياسي، در پشت ديوار بي‌اعتنايي‌ها و در چنبره خلف وعده‌ها و تنگ‌نظري‌هاي برخي مسوولان امر، هدف را گم نكرده و هويت خود را فراموش نكرده‌اند.

آنان خود را صاحب انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن مي‌دانند و براي دفاع از اصالت‌هاي آن همواره آماده‌اند. مردم رشيد ايران اسلامي همواره نشان دادند كه در برابر تهديدات بيگانگان يكپارچه و متحدند و منافع و امنيت ملي كشور را فراتر از جناح‌بندي‌ها و رقابت‌هاي سياسي مي‌دانند.

حضور مردم در انتخابات و ساير راهپيمايي‌ها و...، صرفا به دعوت شخصيت‌هاي محبوب مردمي نيست، انتخابات و ايام متعلق به خود مردم است و ملت براساس احساس وظيفه خود و در دفاع از تاريخ و هويتي كه خود سازنده آن هستند به صحنه مي‌آيند و همين حركت آگاهانه مردم در انتخابات و روزهاي انقلاب است كه پشتوانه حضور با عزت ايران در جامعه جهاني است.

اين پشتوانه مردمي را بايد قدر شناخت و سوءتعبيرها نسبت به آن و بي‌اعتنايي نسبت به خواست و مطالبات مردم ، نبايد به اين سرمايه ارزشمند لطمه وارد نكرد. ملت استوار و مقاوم ايران پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامي همچنان در دفاع از انقلاب و آرمان‌ها و نظام برآمده از آن ثابت‌قدم است و استقلال و عزتي را كه با ايثار و فداكاري و ريخته شدن خون پاك فرزندان رشيد خود به دست آورده، به هيچ قيمتي از دست نخواهد داد. مردم فهيم ايران با حضور در پاي صندوق‌هاي راي و انتخاب مسير گام برداشتن در راه تحقق اهداف توسعه كشور، به جهانيان نشان داده اند كه ...

از توانايي و درك لازم و كافي براي تشخيص مصالح خود بهره‌مند اهستند و نيازي به راي و نظر بيگانگان ندارند. موج فزاينده فضاسازي، غوغاسالاري وتخريب عليه حكومت توسط معاندان خارجي نظام و كيان و خلف وعده‌هاي صاحب منصبان و ويژه‌خواري آقازاده‌ها، ذره‌اي تاثير در اراده مردم متعهد و آگاه ايران اسلامي براي نوسازي اجتماعي از طريق صندوق‌هاي راي را نگذاشته و مردم نيك مي‌دانند كه عدم مشاركت‌شان در انتخابات، مصداق واقعي بازي خوردن از دشمنان خارجي و داخلي مردم و آسيب‌رساني به منافع ملك و ملت است.

دولت سلطه‌جوي امريكا كمپين تبليغاتي گسترده‌اي را در فضاي مجازي راه‌اندازي كرده كه هدف آن كاهش اعتماد مردم ايران به حاكميت و عدم شركت آنان در انتخابات‌هاست. غافل از اينكه ملت ايران هرگز ادعاي امريكا را در طرفداري از مردم و آزادي‌هاي آنان باور ندارند. باشد كه همه مسوولان قدر اين ملت فهيم و شريف را بيش از پيش بدانند و در همه حال خود را مجدانه در خدمت آنان قرار دهند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اعتماد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما