plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۹۱۴۷
انتشار پیام «اون» از رادیوی کره شمالی

آیا رهبر کره شمالی پس از انجام عمل جراحی زنده است

کیم جونگ اون رهبر 36 ساله کره شمالی که در روزهای اخیر شایعات زیادی در باره مرگش شنیده شد، احتمالا زنده است و دوره درمان را سپری می کند.
آیا رهبر کره شمالی پس از انجام عمل جراحی زنده است
به گزارش ایصال نیوز، پس از گذشت چندین روز از عمل جراحی ناموفق کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، صبح امروز یکشنبه رادیو دولتی کره شمالی اعلام کرد رهبر کره شمالی از کارمندان و کارگران کره شمالی که در بازسازی و بنای شهر جدید «سامزیون» شرکت داشته اند تشکر کرده است.

صدور چنین پیامی پاسخی است بر رد شایعه مربوط به مرگ زودهنگام کیم جونگ اون که این روزها خبرساز شده بود.

یک گروه تحقیقاتی آمریکایی نیز دیروز گزارش داده بود که ماهواره ها عکس هایی مخابره کرده اند که قطار اختصاصی «اون» در یک ایستگاه راه‌آهن در نزدیکی از محل‌های اقامت وی مستقر شده است.

پیام رهبر کره شمالی از رادیوی رسمی کره، در حالی منتشر می‌شود که طی یک هفته اخیر خبرهای ضدونقیضی درباره وضعیت سلامتی و حتی فوت «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی پس از عمل جراحی قلب به گوش می‌رسد. 

برخی منابع خبری به‌نقل از رسانه‌های چینی و ژاپنی گزارش داده بودند که رهبر جوان کره شمالی فوت شده و «کیم یونگ اون» خواهر 31ساله وی، خود را برای اداره امور کشور آماده می کند.

 کیم جونگ اون رهبر 36 ساله کره شمالی که به دلیل مصرف مداوم سیگار و چاقی زیاد تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و حتی از یک تیم پزشکی برای نجات و درمان وی کمک گرفته شد، پس از شایعات زیادی در باره مرگش، اکنون به نظر میرسد احتمالا زنده است و دوره درمان را سپری می کند.

انتهای پیام/*
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما