plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۷۴۳۸

احضار «پروانه سلحشوری»به دادسرا

فارس گزارش داد صبح امروز (شنبه) پروانه سلحشوری نماینده مجلس به دادسرا احضار شده است. یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تکذیب بازداشت پروانه سلحشوری، گفت: پس از مراجعه وی به دادسرا برای او قرار کفالت صادر شده است.
احضار «پروانه سلحشوری»به دادسرا
به گزارش ایصال نیوز به نقل از فارس، صبح امروز شنبه خانم پروانه سلحشوری نماینده مجلس به دادسرا احضار شد. با پیگیری‌های انجام شده گویا وی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادسرا احضار شده است.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که پس از انجام تحقیقات و صدور قرار از سوی بازپرس، این نماینده مجلس تا این لحظه از حکم مقام قضایی تمکین نکرده و از تودیع وثیقه و معرفی کفیل خودداری کرده است.

گفتنی است، ساعتی بعد محمدعلی وکیلی با تکذیب بازداشت پروانه سلحشوری اظهار کرد: من روز چهارشنبه گذشته با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس داشتم و توافق بر این شد که خانم پروانه سلحشوری به دادگاه مراجعه کند و با قرار کفالت آزاد شود که همین اتفاق هم افتاد.

وی افزود: خانم سلحشوری احضاریه‌های متعددی داشت که برخی برای مجلس شورای اسلامی آمده بود و در دستور کار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار داشت و برخی از احضاریه‌ها نیز مستقیما برای خودشان آمده بود.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما