plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۷۴۲۴
حادثه ای که به خیر گذشت

خروج هواپیمای تهران - کرمانشاه از باند فرودگاه

همه مسافران سالم هستند
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با تایید خبر خروج هواپیمای تهران - کرمانشاه از باند، گفت: هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده است.
خروج هواپیمای تهران - کرمانشاه از باند فرودگاه
به گزارش ایصال نیوز، جلیل بالایی اظهار کرد: صبح امروز (12 بهمن) پرواز تهران - کرمانشاه متعلق به شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بعد از لندینگ و طی کردن حدود نیمی از مسیر از باند فرودگاه منحرف شد. وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشده و همه آنها در کمال سلامت به داخل فرودگاه منتقل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه دلیل این سانحه را کولاک و نامناسب بودن هوا به دلیل بارش برف اعلام کرد. وی یادآور شد: اکنون در سایر پروازهای فرودگاه هیچ مشکلی نداریم و تمامی پروازهای فرودگاه کرمانشاه برقرار است.

براساس این گزارش، بعد از توقف کامل هواپیما، مسافران از هواپیما پیاده شدند و مشکل خاصی برای مسافران پیش نیامده است. در ویدئو منتشره درباره جزییات این حادثه اعلام شده ، زمانی که خلبان قصد وارد شدن به «تاکسی وی» را داشته، چند متر از باند خارج و وارد زمین گِلی شده است. البته به هواپیما آسیبی وارد نشده اما (به دلیل گیر کردن در گِل)حرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما