plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۶۵۶۹
در مجمع فرماندهان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات

سخنگوی سپاه: آمریکایی‌ها جز ذلت ملت‌ها به چیز دیگری رضایت نمی‌دهند

تهدیدهای اقتصادی به فرصت تبدیل خواهد شد
سردار رمضان شریف گفت: آمریکایی‌ها غیر از قدرتمندان به کسی امتیاز نمی‌دهند و سعی دارند دیگران را ضعیف و از آن ها امتیاز بگیرند؛ آمریکایی ها جز ذلت و خواری ملتها به چیز دیگری رضایت نمی دهند.
سخنگوی سپاه: آمریکایی‌ها جز ذلت ملت‌ها به چیز دیگری رضایت نمی‌دهند
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در دومین مجمع سراسری فرماندهان بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات که در سالن همایش اردوگاه امام رضا(ع) سپاه برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا برملاکننده ماهیت و چهره واقعی آمریکایی‌ها نزد همگان بود گفت: آمریکایی‌ها غیر از قدرتمندان به کسی امتیاز نمی‌دهند و سعی دارند دیگران را ضعیف و از آن ها امتیاز بگیرند؛ آمریکایی ها جز ذلت و خواری ملتها به چیز دیگری رضایت نمی دهند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه دشمنان ما نسبت به گذشته بسیار ضعیف‌تر شده اند گفت: از اوایل انقلاب اسلامی، آمریکا سرمایه‌های زیادی همچون خاندان پهلوی، منافقین و ضد انقلاب را برای مقابله با حرکت توفنده و الهام بخش انقلاب و نظام اسلامی ما هزینه کرده است اما فرزندان ملت ایران نگذاشتند ذره‌ای از خاک این سرزمین جدا شود.

سخنگوی سپاه با تأکید بر اینکه دست دشمن خالی تر از هر زمان دیگری است، اظهار کرد: دشمنان دیگر چیزی برای عرضه ندارند و با ملتی مواجه هستند که دارای ایمانی محکم ، عزمی راسخ و نبوغی سرشار هستند و هیچ ترفندی نمی‌توانند با آنان مقابله کنند. 

سردار شریف با تأکید بر اینکه دشمن سعی می‌کند تصویر وارونه‌ای از گذشته ایران و همچنین انقلاب اسلامی به دنیا نشان دهد، عنوان کرد: دشمن سه راهکار برای اهدافش تعیین کرده است، نخست اینکه مردم را نسبت به انقلاب پشیمان نشان دهد، دوم آن که به مردم می‌گوید شرایط کنونی جامعه شما شرایطی بحرانی است و در آخر قصد دارد با القای اینکه هیچ امیدی برای نسل آینده وجود ندارد مردم ما را از ادامه راه ناامید کند. 

سخنگوی سپاه افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از مبانی دین، قرآن و اهل‌بیت (ع) است که با فطرت انسان‌ها تطبیق دارد و این را همه دانشمندان دنیا به‌درستی می‌دانند. شما بسیجیان در ادارات وظیفه دارید چهره واقعی کشور و انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهید. 

وی وفاق و همدلی را رمز پیشرفت و تکیه به توان و ظرفیت های داخلی را عامل بی اثر کننده تحریم ها عنوان و تاکید کرد: آمریکایی‌ها رسماً اعلام کردند که تحریم‌ها علیه ایران نتیجه عکس داده است و  ما تلاش می‌کنیم کشور را به اقتصادی پایدار برسانیم. 

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه قدرت و توان ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و حل مشکلات بسیار زیاد است گفت : به فضل الهی تهدیدهای اقتصادی تبدیل به فرصت خواهد شد، به این دلیل که چهره واقعی ما سرشار از امید، موفقیت و قدرت است که دشمنان در تلاشند این تصویر روشن را مخدوش نشان دهند. 

سردار شریف افزود: به فضل الهی ما اکنون در مسیر پیشرفت هستیم و دشمنانمان را در دستیابی به اهداف پلید و شوم خود ناکام گذاشته ایم که نمونه آن ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی است.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما