plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۵۸۶۳

وزیر آموزش و پرورش: سهمیه سوختِ سرویس مدارس تامین خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش از تامین سهمیه سوخت مورد نیاز سرویس مدارس خبر داد. مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز در رابطه با افزایش کرایه تاکسی‌ها بیان داشت: در حال حاضر هیچ گونه افزایش کرایه نداریم.
وزیر آموزش و پرورش: سهمیه سوختِ سرویس مدارس تامین خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: «با هماهنگی به عمل آمده، سهمیه سوخت مورد نیاز سرویس مدارس تامین خواهد شد. این سهمیه پس از ثبت نام کلیه سرویس‌ها و بررسی میزان مورد نیاز، از روز اجرای سهمیه‌بندی یعنی ۲۴ آبان ماه جاری محاسبه و اعمال خواهد شد.»

از سوی دیگر ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی درباره سهمیه تعلق‌گرفته به تاکسی‌ها گفت: سهمیه تعلق گرفته برای تاکسی‌های بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و تاکسی‌های گازسوز ماهانه ۲۰۰ لیتر است.

او درباره خودروهای سرویس مدارس افزود: تامین سوخت خودروهای سرویس مدارس که در سامانه سپند ثبت‌ نام کردند در کارگروه مربوطه این موضوع در دست بررسی است که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با افزایش کرایه تاکسی‌ها بیان داشت: در حال حاضر هیچ گونه افزایش کرایه نداریم. با عنایت به تخصیص سهمیه سوخت به تاکسی‌ها از رانندگان محترم درخواست می‌شود تا ضمن ارایه خدمات مناسب از هرگونه افزایش کرایه خارج از چارچوب قانونی آن جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما