> توئیت معنادار و پر ابهام ترامپ درباره یک انفجار در پایگاه فضایی ایران | ایصال نیوز
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۰۹۷

توئیت معنادار و پر ابهام ترامپ درباره یک انفجار در پایگاه فضایی ایران

وزیر ارتباطات، روز گذشته در در حساب توییتری خود نوشته بود: «ظاهرا اخباری منتشر شده که سومین تلاش برای استقرار ماهواره در مدار ناموفق بوده. راستش ناهید۱ حالش خوبه، الان هم در آزمایشگاه مستقره. خبرنگاران هم میتونن بیان بازدیدش».
توئیت معنادار و پر ابهام ترامپ درباره یک انفجار در پایگاه فضایی ایران
به گزارش ایصال نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساعاتی قبل در توئیتی نوشت: «آمریکا در حادثه فاجعه بار آماده سازی نهایی برای پرتاب سفیر در سایت سمنان در ایران دخالت نداشت. برای ایران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و آرزوی موفقیت برای تعیین دلیل انفجار در سایت اول را دارم».
لازم به ذکر است قبل از توئیت ترامپ،  محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در حساب توییتری خود نوشت: «رسیدم چابکسر، ادامه سفر فردا در گیلان. گوشی‌ رو چک کردم و دیدم خیلی‌ها جویای احوال ماهواره‌ی ما شده‌اند. ظاهرا اخباری منتشر شده که سومین تلاش برای استقرار ماهواره در مدار ناموفق بوده. راستش ناهید۱ حالش خوبه، الان هم در آزمایشگاه مستقره. خبرنگاران هم میتونن بیان بازدیدش».
گفتنی است، رسانه‌های غربی دیروز مدعی شدند که بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، یک موشک ماهواره بر در یک مرکز فضایی در ایران که قرار بوده یک ماهواره را پرتاب کند بر سکوی پرتاب منفجر شده است.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما