plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۳۹۴۰

بیانیه ارتش سوریه پس از آزادی خان شیخون و مناطق حماه

بیانیه فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه درباره پاکسازی شهرک خان شیخون در حومه ادلب و شهرک های حومه شمالی حماه از تروریستها؛ پیشروی نیروهای مسلح سوریه با سرعت بالا همچنان ادامه دارد و تروریست ها قدرت پایداری و جلوگیری از پیشروی نیروهای قهرمان ما را از دست داده اند.
بیانیه ارتش سوریه پس از آزادی خان شیخون و مناطق حماه
به گزارش ایصال نیوز، فرماندهی کل ارتش سوریه شامگاه جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری عربی سوریه با اعتماد و ایمان کامل به پیروزی، به پیشروی های خود در شمال حماه و جنوب ادلب ادامه دادند و گروه های تروریستی مستقر در این مناطق را پس از وارد آوردن خسارات و تلفات فراوان به آنها، تار و مار کردند.
نیروهای مسلح پس از وارد کردن ضربات سنگین به تروریست ها در روزهای گذشته و تنگ کردن عرصه بر حومه شمالی حماه توانستند مناطق خان شیخون، مورک، لطامنه، تله الصیاد، وادی العنز، کفر زیتا، تل فاس ، لطمین، معركبة، لحایا غربیه،لحایا شرقیه، وادی حسمین و کعب الفرس را پاکسازی کنند.
پیشروی نیروهای مسلح سوریه با سرعت بالا همچنان ادامه دارد و تروریست ها قدرت پایداری و جلوگیری از پیشروی نیروهای قهرمان ما را از دست داده اند. نیروهای مسلح ما عزم خود را جزم کرده اند تا سراسر سوریه را از لوث وجود تروریست ها و حامیان آنها پاکسازی کنند.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد این مناطق و اطراف آنها از تروریست ها پاکسازی شده است و تلاش برای پاکسازی روستاها از مواد منفجره و میدان های مین که تروریست ها کار گذاشته اند ادامه دارد تا شهروندان بتوانند به منازل و مزارع خود بازگردند و هر چه سریع تر محصولات خود را برداشت کنند.
ارتش سوریه در این بیانیه تأکید کرده که پیشروی‌ها همچنان ادامه دارد و تروریست‌ها توانایی ایستادگی در برابر ارتش را ندارد.
در بیانیه ارتش آمده است که مناطق نام‌برده شده به کلی از از تروریست‌ها پاکسازی شده و پاکسازی این مناطق از بمب‌ها و مین‌های برجای مانده از تروریست‌ها به منظور بازگشت اهالی منطقه ادامه خواهد داشت. به گفته فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه، پیشروی با سرعت بالایی ادامه دارد.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : سانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما