plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۷۷۴۳

دعوت جنبش فتح برای اعتصاب سراسری در شمال کرانه باختری

جنبش فتح در بیانیه‌ای خواستار اعتصاب سراسری در مناطق شمالی کرانه باختری در اعتراض به جنایات نظامیان اسرائیلی در اردوگاه نورشمس شد.
دعوت جنبش فتح برای اعتصاب سراسری در شمال کرانه باختری
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنبش فتح در بیانیه‌ای از ساکنان مناطق شمالی کرانه باختری خواست تا روز یکشنبه در اعتراض به یورش گسترده نظامیان اسرائیلی به شهر طولکرم به خصوص اردوگاه «نورشمس» و جنایات اشغالگران در غزه، ضمن اعتصاب سراسری به مقابله گسترده با صهیونیست‌ها برخیزند.

بنا بر اعلام برخی منابع، فلسطینی‌ها در شهر بیت‌المقدس نیز امروز دست به اعتصاب سراسری خواهند زد.

جنبش فتح در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که فردا یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگری تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت اشغالگری و شهرک نشینان جنایتکار آن نشانه بگیرند.

در این بیانیه همچنین از ملت فلسطین خواسته شده است در پاسخ به کشتار جنایتکارانه در اردوگاه نور شمس در طولکرم، تمامی مناطق رویارویی با اشغالگران جنایتکار صهیونیستی در کرانه باختری و بیت المقدس را فعال نگه دارند و علیه اشغالگران وارد عمل شوند.

در این بیانیه خطاب به صهیونیست‌ها آمده است: جنایت صهیونیست‌ها امنیت را برای اشغالگران به ارمغان نخواهد آورد و مقاومت مردم ما نسل به نسل تا تحقق پیروزی و آزاد سازی اراضی اشغالی ادامه خواهد داشت.

اردوگاه «نورشمس» در شمال غرب کرانه باختری از اواخر شب پنجشنبه تاکنون شاهد درگیری‌های شدید میان نظامیان اسرائیلی با جوانان «گردان طولکرم» وابسته به گروه مقاومت «سرایا القدس» است.

در این راستا هلال احمر فلسطین شامگاه شنبه خبر داد که نیروهای امدادی تاکنون ۱۴ شهید از اردوگاه «نور شمس» واقع در شرق «طولکرم» خارج کرده‌اند.

اما در مقابل نیز عصر روز گذشته نیز سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که شمار نظامیان زخمی شده این رژیم در جریان درگیری‌ها در طولکرم به ۱۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام/*
۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما