plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۳۷۶۹۹

حسودترین قاتل ایران اعدام شد

قاتل بی رحم تهرانی که به خاطر حسادت به پسرعمویش دست به جنایت خونین در محله باغ فیض در سال 1399 زده بود به پای چوبه دار رفت و قصاص شد.
حسودترین قاتل ایران اعدام شد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، 25 خرداد سال 99 خبر قتل عام خانواده 3 نفره ای در محله باغ فیض گزارش شد. ماموران کلانتری 140 به محل حادثه اعزام شدند و در محل جنایت با جسد یک مرد 33 ساله، زن 26 ساله و دختر بچه 5 ساله روبرو شدند که به طرز فجیعی با ضربات چاقو غرق در خون به کام مرگ فرو رفته بودند.

همان لحظه گزارش این قتل عام فجیع به بازپرس ویژه قتل داده شد تا او به همراه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت وارد عمل شوند.

به دستور بازپرس، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی صحنه و کشف زوایای پنهان این قتل خونین در دستور کار تیم کارآگاهی اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. ابتدا در شروع بررسی ها  زن همسایه مورد تحقیق قرار گرفت و آن زن به مأموران گفت: ساعت 7:30 صبح سر و صدای مرد و زن همسایه را که در واحد‌۷۶ برج ساکن بودند شنیدم. وقتی در آپارتمانم را باز کردم متوجه مرد جوانی شدم که با چاقو از خانه همسایه مان بیرون آمد و وقتی مرا جلوی در دید با تهدید مرا به داخل خانه ام هل داد و در را به روی من بست، اما من همچنان از چشمی در حرکاتش را زیر نظر گرفتم و سریع به سرایدار زنگ زدم تا خودش را به طبقه هفتم برساند.

زن همسایه در حالی‌که هراسان بود، ادامه داد: لحظاتی بعد سرایدار برج که مردی افغان بود خودش را جلوی در خانه واحد کناری رساند، او قصد داشت تا خون‌هایی راکه روی زمین ریخته شده‌بود پاک کند، جلوی این کار را گرفتم و با مأموران تماس گرفتم. هرچه زنگ خانه  کوروش (مقتول) را زدم، کسی در را باز نکرد تا پلیس و امدادگران از راه رسیدند و در خانه را باز کردند و ما با اجساد کوروش و فاطمه و تمنای 5 ساله روبرو شدیم.

دستگیری عامل جنایت قتل عام در باغ کردان

پس از بررسی دوربین‌های مداربسته برج مشخص شد متهم بعد از ورود به پارکینگ چاقو را در محلی مخفی کرده و سپس با خودروی سراتو‌ی مشکی رنگش از آنجا خارج می شود و در ادامه نیز مشخص شد برجی که جنایت در آن رخ داده بود ارثی بود که از پدر مقتول به خانواده اش رسیده است.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، کارآگاهان با شناسایی آدرس قاتل برای دستگیری متهم، به محل زندگی اش رفته و پس از حضور نداشتن متهم به باغی در کردان رفتند و او را بازداشت کردند.

متهم در تحقیقات اولیه منکر جنایتی که انجام داده بود شد اما در نهایت وقتی مدارک و مستندات پلیس را دید لب به اعتراف گشود و علت اصلی این قتل عام را اختلافات مالی و حسادتی که به مقتول به دلیل ارث زیادی که به او رسیده بود عنوان کرد.

جلسه محاکمه و درخواست قصاص

با اقرار‌های متهم، وی راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا اینکه بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی روی میز هیئت قضایی شعبه‌پنجم دادگاه قرار گرفت.

اولیای دم از همان ابتدا در خواست قصاص کرده و به هیچ عنوان راضی به رضایت حتی با دریافت دیه نشدند. در ادامه متهم با اقرار به جنایتش گفت: چند وقت پیش ارث بسیار خوبی به کوروش و همسرش فاطمه رسید، هر دوی آنها مدرک تحصیلی خوبی داشتند و کارشان ساخت و ساز برج بود. کوروش و همسرش رابطه خیلی خوبی داشتند شرایط زندگی آن‌ها با به دنیا آمدن دخترشان تمنا بهتر شد و آن‌ها غرق در خوشی و شادی بودند.

متهم ادامه داد: کوروش مدتی قبل یک تلویزیون ۶۰‌میلیون‌تومانی خریده‌بود و می‌خواست یک‌ماشین لکسوس هم بخرد، من وضع مالی‌ام متوسط بود به همین خاطر همسرم با دیدن زندگی آن‌ها همیشه به من سرکوفت می‌زد و مرا سرزنش می‌کرد، این اوضاع باعث شد من به کوروش حسادت کنم.

متهم در خصوص روز جنایت گفت: من صبح همان روز با کوروش قرار ملاقات داشتم تا ملکی را به نامم سند بزند، این شد که به خانه‌اش رفتم و با هم مشغول صحبت شدیم،  اما وقتی درب آسانسور باز شد و اورا جلوی در دیدم با چاقویی که به همراه داشتم به سمتش حمله کردم و شاه رگ گردنش را بریدم.

تمنا دخترش که شاهد ماجرا بود شروع به فریاد کرد، عصبانی شدم و خواستم صدایش را کسی نشنود برای همین رگ گردن او را هم بریدم. داخل خانه شدم تا دنبال مدارک و اسنادی که قرار بود با آن به محضر خانه برویم بگردم، داخل اتاق خواب کوروش شدم تا گاوصندوق را هم بگردم که همسر کوروش مرا دید شوکه شد و به سمت من حمله کرد، او را هم با چاقو زدم و این درگیری تا نزدیکی در حمام طول کشید تا اینکه از نفس افتاد، سریع سراغ گاوصندوق رفتم مدارک را برداشتم و با ماشینم از پارکینگ خارج شدم.

بنا بر اعترافات صریح قاتل نسبت به قتل عمد 3 فرد مسلمان متهم با دستور قاضی شعبه 5 دادگاه یک کیفری تهران و تایید حکم توسط دیوان عالی کشور به 1 سال حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق بابت سرقت، 6 ماه حبس بابت جرح با چاقو و3 بار اعدام محکوم شد که درنهایت صبح امروز 29 فروردین 1403 قاتل به چوبه دار آویخته و قصاص شد.رکنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما