plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۶۲۳۷

سفیر فلسطین از همراهی فرزند امام (س) با ملت مظلوم فلسطین تقدیر کرد

«سلام الزواوی»، عصر روز (یکشنبه 1 بهمن 1402) با دکتر «زهرا مصطفوی»، دختر حضرت امام خمینی (س) دیدار کرد.
سفیر فلسطین از همراهی فرزند امام (س) با ملت مظلوم فلسطین تقدیر کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «سلام الزواوی»، سفیر فلسطین در تهران عصر روز (یکشنبه 1 بهمن 1402) با حضور در منزل دکتر «زهرا مصطفوی»، دختر حضرت امام خمینی (س) از تلاش های وی و ملت ایران در مسیر حمایت از فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

خانم الزواوی در این دیدار با اشاره به آلام این روزهای ملت فلسطین بویژه مردم نوار غزه در پی جنایات رژیم اشغالگر قدس و ضرورت ارسال کمک های فوری برای اهالی غزه از حمایت های رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم ایران به ملت فلسطین قدردانی کرد و از کشورهای اسلامی خواست که فلسطینیان و قدس را در این شرایط سخت تنها نگذارند.

سفیر فلسطین در تهران با اعلام اینکه همواره دلتنگ بازگشت به سرزمین ابا و اجدادی اش است ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن جنایت صهیونیست‌ها هر چه زودتر شاهد صلح و آرامش در غزه و آزادی فلسطین باشیم.

این دیدار دکتر زهرا مصطفوی دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین نیز ضمن محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها، حمایت از قضیه فلسطین را وظیفه اسلامی و انسانی خود دانست و ابراز امیدواری کرد که سلام زواوی بتواند راه پدر فقید خود را دنبال کند.جماران

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما