plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۵۷۶۰

حماس: اظهارات نتانیاهو درباره کوچاندن مردم غزه احمقانه است

جنبش حماس بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره کوچاندن داوطلبانه مردم غزه به کشورهای دیگر را احمقانه و مردود دانست و تأکید کرد که ملت فلسطین گزینه‌ای جز ثبات و پایداری در این سرزمین را انتخاب نخواهد کرد.
حماس: اظهارات نتانیاهو درباره کوچاندن مردم غزه احمقانه است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در بیانیه حماس آمده است: اظهارات نتانیاهو مبنی بر همکاری با برخی کشورها برای اجرای طرح مهاجرت داوطلبانه مردم غزه، طرحی احمقانه و تلاش برای ترویج توهم طولانی کردن جنگ پس از شکست او و ارتش نازی‌ صهیونیستی در تحقق اهداف خود است به گمان اینکه اینگونه می‌تواند از توقف جنگ و نسل‌کشی ملت فلسطین فرار کند.

حماس افزوده است: ملت مجاهد و مقاوم فلسطین بر موضع قاطع خود در مخالفت با کوچاندن و آواره شدن و اینکه نه مهاجرتی در کار است و نه گزینه‌ای جز ثبات و پایداری در این سرزمین، تاکید دارند.

در پایان این بیانیه آمده است: ملت فلسطین هرگز به دشمن که سرزمین ما را اشغال کرده است، اجازه نمی‌دهد هیچ طرحی را که به آرمان فلسطین خدشه وارد کند یا ملت فلسطین را از سرزمین و مقدسات خود دور کند، به اجرا بگذارد.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که نتانیاهو دیروز دوشنبه، در نشست حزب لیکود گفت که تلاش‌ها برای یافتن کشورهایی که ساکنان غزه را به عنوان پناهجو بپذیرند در حال انجام است.

 باسم نعیم وزیر سابق بهداشت فلسطین روز شنبه دوم دی ماه در کنفرانس بین‌المللی فلسطین در تهران، گفت که هدف اصلی کشتارهای دهشتناک رژیم صهیونیسنی در غزه را می‌دانیم و هدف از این پاکسازی و کشتار جمعی از بین بردن مقاومت در فلسطین نیست بلکه هدف اصلی آنها اخراج و کوچ دادن مردم غزه (به صحرای سینا) است. اما وی تاکید کرد که کوچ دوباره مردم فلسطین از سرزمین خود هرگز تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما