plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۳۵۵۱۴

حملات حزب‌الله لبنان به 7 پایگاه نظامی صهیونیستی

حزب‌الله لبنان روز دوشنبه، هفت پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
حملات حزب‌الله لبنان به 7 پایگاه نظامی صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه شب اعلام کرد که بار دیگر و در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه، هفت پایگاه نظامی ارتش صهیونیستی را هدف حملات مختلف خود قرار داده است.

حزب‌الله اعلام کرد که ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه، مقاومت اسلامی محل تجمع نظامیان اسرائیلی در اطراف پایگاه السماقه در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساعت ۱۵ روز دوشنبه، همزمان سه پایگاه الراهاب، حدب البستان و برانیت را با موشک‌های برکان و شلیک چند خمپاره هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای دیگر از حمله به نیروهای پیاده نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه البغدادی راس ساعت ۱۵:۳۵ با استفاده از شلیک چند گلوله خمپاره خبر داد و اعلام کرد که تلفات قطعی به دشمن وارد شده است.

حزب الله افزود: ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه به وقت محلی مواضع نیروی نظایان صهیونیست در پایگاه حرج شتوال را با سلاح های مناسب هدف قرار داد و به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

در بیانیه دیگر آمده است که نیروهای مقاومت ساعت ۲۰ به وقت محلی در واکنش به حملات دشمن به روستاهای و مناطق جنوبی لبنان و شهدت حسین علی منصور، مواضع نظامیان صهیونیست در داخل منزلی در منطقه المطله را هدف حمله موشکی خود قرار داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما