plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۳۵۳۹۰

حماس: آمریکا شریک مستقیم جنگ خونین علیه ملت فلسطین است

«حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دوشنبه شب با اشاره به سرپوش گذاشتن آمریکا بر جنایات اسرائیل و کشتار جمعی در نوار غزه، تصریح کرد: اظهارات وزات امورخارجه آمریکا ثابت کرد که این کشور شریک مستقیم جنگ خونین علیه ملت ماست.
حماس: آمریکا شریک مستقیم جنگ خونین علیه ملت فلسطین است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، حسام بدران در یک سخنان مطبوعاتی گفت: سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ، رژیم اشغالگر اسرائیل را از حمله مستقیم و عمدی به غیرنظامیان بی‌دفاع و حمله به بیمارستان‌های غزه ، ادامه سرپوش گذاشتن بر رفتار نازیسم اسرائیل، جنایت تل آویو علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کشتار دسته‌جمعی در حق خانواده‌های فلسطینی را تبرئه کرد و اظهارات وی ، بار دیگر مشارکت مستقیم واشنگتن در این جنگ خونین را به اثبات رساند.

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه امریکا روز دوشنبه در ادامه حمایت آمریکا از تل آویو ادعا کرد: اسرائیل درخواست‌های مشخص‌تری برای تخلیه در جنوب نوار غزه صادر کرده است که در مقایسه با تخلیه کل شهر، پیشرفت بهتری دارد. ما هیچ مدرکی دال بر کشتن عمدی غیرنظامیان توسط اسرائیل ندیده ایم.

بدران در ادامه واکنش به این سخنان تصریح کرد: ادامه سیاست کنونی دولت آمریکا برای سرپوش گذاشتن سیاسی، رسانه‌ای و حمایت نظامی گسترده که با بمب‌های سنگین و ممنوعه صورت می‌گیرد، نه تنها دشمنی با ملت فلسطین، بلکه دشمنی با ملت‌های عرب و مسلمان و تمام آزادگان جهان است.

وی گفت: ما دولت آمریکا به ریاست جو بایدن را مسؤول کامل چراغ سبز نشان دادن به اشغالگران صهیونیست تروریسم می‌دانیم که به کشتارها و قتل عام کودکان، زنان و غیرنظامیان بی‌دفاع در غزه ادامه می‌دهد.

رژیم صهیونیستی صبح جمعه 10 آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خان یونس را از سرگرفت و صده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرده است و شمار تلفات با توجه به گستردگی حملات به مناطق مسکونی غزه در دوماه گذشته به بیش از 16 هزار شهید رسیده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما