plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۳۵۲۰۵

حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه

منابع خبری بامداد جمعه از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند. طی ساعات گذشته پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد و الحریر در نزدیکی فرودگاه اربیل نیز هدف حمله پهپادی قرار گرفته‌ است.
حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر واقع در استان دیرالزور برای چندمین بار در روزهای اخیر، بار دیگر هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

در همین رابطه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر را هدف قرار داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق پیش تر نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود، طی ساعات گذشته ۲ مرتبه پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد و ۲ بار نیز پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل را هدف حمله پهپادی قرار داده‌اند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما