plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۴۹۹۵

سازمان جهانی بهداشت: ارتباطمان با بیمارستان شفا قطع شده است

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت از اخبار وحشتناک حملات اسرائیل به بیمارستان شفا ابراز نگرانی کرده و گفت ارتباطشان با این بیمارستان قطع شده است.
سازمان جهانی بهداشت: ارتباطمان با بیمارستان شفا قطع شده است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، تدروس آدهانوم قبریسوس، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: اخبار وحشتناک حملات مداوم اسرائیل به بیمارستان شفا در نوار غزه را دریافت می‌کنیم؛ وضعیت بسیار ترسناک و نگران‌کننده است. ارتباطمان با بیمارستان شفا قطع شده است.

قبریسوس با بیان اینکه ارتباطشان با بیمارستان شفا قطع شده، ابراز داشت: در آخرین گزارش‌هایی که دریافت کردیم، تانک‌های اسرائیل اطراف بیمارستان را محاصره و به سمت افرادی که می‌خواستند بیرون بیایند و فرار کنند، تیراندازی کرده‌اند؛ شماری مجروح یا کشته شده‌اند.

وی این تحولات را بسیار نگران‌کننده خوانده و تاکید کرد: تنها راه نجات جان مردم غزه اعلام آتش‌بس فوری بشردوستانه است و ما بار دیگر این درخواست خود را تکرار می‌کنیم.

قبریسوس بار دیگر تاکید کرد: سازمان جهانی بهداشت برای بیماران بدحال و مجروح خواستار تخلیه منظم، پایدار، بدون مانع و امن به لحاظ پزشکی است و باید به تمام گروگان‌ها نیز مراقبت‌های پزشکی مناسب ارائه شود و بدون قید و شرط آزاد شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما