plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : ۳۴۹۰۹

ادعای رئیس ستاد ارتش اشغالگران صهیونیست: قادریم به هر نقطه از خاورمیانه برسیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضمن تکرار ادعای تل‌آویو درباره کارایی تسلیحات نظامی و دست‌یابی به اهداف تهاجم زمینی در نوار غزه، کشورهای منطقه را تهدید و اذعان کرد: «می‌توانیم همه جای خاورمیانه را هدف قرار دهیم».
ادعای رئیس ستاد ارتش اشغالگران صهیونیست: قادریم به هر نقطه از خاورمیانه برسیم
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در جریان بازدید از اسکادران جنگنده‌های رادارگریز اف-۳۵ «آدیر» مدعی اهداف جنگی منطقه‌ای برای اشغالگران پس از عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در ۷ اکتبر شد.

طبق گزارش شبکه صهیونیستی «آی۲۴»، هالوی اذعان کرد: «ما یک ماه جنگ را به پایان رساندیم و آسیب های زیادی به حماس، رهبران آن و خرابکاران وارد کرده‌ایم. زیرساخت‌های حماس را در غزه ویران کردیم و همیشه آماده مقابله با دیگران در سایر مناطق هستیم».

رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیست‌ها در پیامی به کشورهای منطقه و تهدیدات در خصوص گشوده شدن چند جبهه علیه اشغالگران پاسخ داده و مدعی شد: «به شما می‌گویم که این پایگاه نظامی می‌تواند همه جای خاورمیانه را هدف قرار دهد».

هالوی در ادامه و ضمن تکرار ادعاهای نظامی تل‌آویو علی‌رغم تلفات ارتش، گفت: من این فرصت را داشتم که در اسکادران ۱۴۰ یک جنگنده آدیر را ببینم که می‌تواند در فاصله ۲۰۰ متری از نیرو به سربازان ما کمک کند؛ ما هنوز چنین کاری را با سلاح‌های بسیار سنگین انجام ندادیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه هفته گذشته هم در سخنانی مدعی شده بود که تل‌آویو از هر فرصتی برای بازگرداندن ربوده شدگان استفاده خواهد کرد.

او در ادامه و ضمن اشاره به سختی شرایط جنگی اذعان کرده بود: «جنگ بهای سنگین و دردناکی دارد اما ضروری است».

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر هم شنبه ۴ نوامبر مدعی شده بود که تل‌آویو «یحیی السنوار»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه را ترور خواهد کرد.
او با تحریک فلسطینی‌ها به دشمنی با رهبران حماس اذعان کرد: «اگر ساکنان غزه در این امر از ما سبقت بگیرند، زمان جنگ کوتاه‌تر خواهد شد».

پایان پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما