plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۴۸۶۲

جهاد اسلامی: اسرائیل به تدریج دارد همان بمب اتم را به غزه می‌زند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، اظهارات وزیر کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر زدن نوار غزه با بمب اتم را اعتراف آشکار به جنایت های روزانه این رژیم دانستند و عنوان کردند که صهیونیست ها با بمباران گسترده نوار غزه به صورت تدریجی دارند به اندازه همان بمب اتم این منطقه را ویران می کنند.
جهاد اسلامی: اسرائیل به تدریج دارد همان بمب اتم را به غزه می‌زند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به گفته های عمیحای الیاهو وزیر به اصطلاح میراث فرهنگی کابینه رژیم صهیونیستی مبنی امکان بررسی بمباران اتمی غزه به عنوان یکی از گزینه ها اعلام کرد که رژیم اسرائیل اکنون نیز به تدریج درحال انجام همان کاری است که این وزیر پیشنهاد کرده است.

جهاد اسلامی افزود: همه شواهد و اسناد، حجم جنایتی که صهیونیست ها در غزه انجام می دهند را نشان می دهد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز امروز یکشنبه در بیانیه ای سخنان این وزیر صهیونیست واکنش نشان داد و در این بیانیه ای اعلام کرد: ما این سخنان را اعتراف صریح و آشکار به قتل عام های روزانه این رژیم در نوار غزه می دانیم.

به گزارش رسانه های فلسطینی، «عمیحای الیاهو» وزیر به اصطلاح میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی امروز گفته بود که یکی از گزینه ها که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است.

در پی این گفته های وزیر صهیونیست، «بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی درصد فرار از مسئولیت گفته های او برآمد و اظهار داشت که اظهارات الیاهو جدا از واقعیت است.

نتانیاهو همچنین در همین راستا دستور توقف حضور الیاهو در نشست های کابینه را تا اطلاع ثانوی داد. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما