plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۳۴۶۰۸

هراس اسرائیلی‌ها از آغاز حملات از یمن و عراق

رسانه های رژیم صهیونیستی از گمانه زنی هایی در اسرائیل درباره احتمال حمله موشکی از یمن و عراق خبر دادند.
هراس اسرائیلی‌ها از آغاز حملات از یمن و عراق
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، منابع عبری ضمن اشاره به تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه و ادامه درگیری‌ها در نقاط مرزی لبنان، حملات موشکی از عراق و یمن علیه اراضی اشغالی را دور از ذهن ندانستند.

این در حالی است که دو روز پیش منابع آمریکایی از پرتاب چندین فروند موشک از یمن به سوی یک ناو جنگی ارتش آمریکا خبر داده بودند.

برخی منابع آگاه اعلام کردند که این موشک‌ها نه با هدف حمله به ناو آمریکایی بلکه برای هدف قرار دادن اراضی اشغالی پرتاب شده بودند.

برخی منابع حتی از پرتاب چندین پهپاد انتحاری به سوی اراضی اشغالی از اراضی یمن خبر داده بودند که از سوی ناو آمریکایی منهدم شده بودند.

در روزهای اخیر با تداوم جنایات جنگی صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، گروه های مقاومت در سرتاسر منطقه به ویژه لبنان، سوریه، عراق و یمن به صهیونیست‌ها درباره پیامدهای ادامه این اقدامات وحشیانه هشدار داده بودند.

در تحولی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند نفر را که قصد شلیک موشک ضدزره به سمت شهرک صهیونیستی اویویم در نزیکی مرز لبنان را داشتند، هدف قرار داده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع سوری اعلام کرد که فرودگاه دمشق و حلب در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی از خدمت خارج شدند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برای بار دوم از آغاز جنگ در غزه فرودگاه دمشق و حلب را هدف حمله قرار داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما