plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۳۴۴۵۹

فضاسازی درباره ۶ میلیارد پول آزاد شده تهران؛ ایران ادعای واشنگتن پست را رد کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل دیروز پنجشنبه به وقت محلی، ادعای روزنامه آمریکایی واشنگتن پست را مبنی بر توافق امریکا با قطر را برای بلوکه کردن ۶ میلیارد دلار ایران رد کرد.
فضاسازی درباره ۶ میلیارد پول آزاد شده تهران؛ ایران ادعای واشنگتن پست را رد کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی، ادعای روزنامه واشنگتن پست را مبنی بر توافق امریکا با قطر را برای بلوکه کردن 6 میلیارد دلار ایران رد کرد.

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این یادداشت واشنگتن پست اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و انتشار آن اعتبار واشنگتن پست را خدشه دار می کند.

سناتورهای مورد بحث و دولت ایالات متحده همگی کاملا آگاه هستند که نمی توانند از توافق عقب نشینی کنند. این پول متعلق به مردم ایران است که دولت جمهوری اسلامی ایران از آن برای تسهیل همه نیازهای ضروری و غیر تحریمی ایرانیان استفاده خواهد کرد.

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نیز با تکذیب ادعای واشنگتن پست، نوشت: هیچ تغییری در موضوع دسترسی ایران به منابع ارزی خود در بانک‌های قطر ایجاد نشده و توافق انجام شده به قوت خود باقی است.

 گفتنی است؛ روزنامه آمریکایی واشینگتن‌پست دیروز پنجشنبه مدعی شده بود؛ آمریکا و قطر توافق کردند تا زمان انجام تحقیقات در مورد حمله حماس به اسرائیل، جلوی دسترسی ایران به ۶ میلیارد دلار موجود در بانک‌های قطر گرفته شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما