plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۳۴۱۵۱

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه

رسانه‌های سوری گزارش دادند که در دو حمله جداگانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه طرطوس و اطرف حمص سوریه حداقل ۲ سرباز ارتش سوریه کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم برای دومین بار متوالی طی ساعات گذشته مناطقی را در سوریه هدف قرار دادند.

رسانه‌های سوری نیز از حمله رژیم صهیونیستی به حومه حمص و حماه خبر داده و تاکید کردند که پدافند هوایی این کشور اقدام به مقابله با جنگنده‌ها کرده است.

در پی این حملات صدای انفجارهای مهیب در آسمان حمص و حماه شنیده شده است.

المیادین هم اعلام کرد که این حمله از طریق حریم هوایی لبنان انجام گرفته است.

این دومین حمله رژیم صهیونیستی در ۶ ساعت گذشته است و در حمله اول عصر روز چهارشنبه طرطوس در شمال غرب سوریه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که در جریان آن ۲ نظامی سوری کشته شدند.

در آن حمله که ساعت ۱۷.۲۲ دقیقه به وقت سوریه رخ داد، یک مرکز نظامی در نزدیکی روستای «دیرالحجر» در حومه طرطوس هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت.

رسانه‌های سوری گزارش دادند که ۲ سرباز ارتش سوریه در حمله هوایی امروز رژیم صهیونیستی به طرطوس کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

همزمان یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که دشمن اسرائیلی اقدام به شلیک چند موشک از سوی دریای مدیترانه به طرف سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه کرد.

تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما