plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۳۳۶۷۵
در رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت

اهداف زمینی توسط جنگنده‌های سوخو ۲۴ و اف۴ ارتش منهدم شد

جنگنده بمب افکن‍های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی(نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.
اهداف زمینی توسط جنگنده‌های سوخو ۲۴ و اف۴ ارتش منهدم شد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز از قرارگاه رسانه ای رزمایش، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت۱۴۰۲، گفت: پس از بمباران موفقیت آمیز مواضع نیروهای نارنجی(نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) توسط هواپیماهای بمب افکن راهبردی سوخو۲۴، جنگنده بمب افکن‍های اف۴ با شلیک موشک‍های ارتقا یافته و دورایستای قاصد با استفاده از اصل غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

وی افزود: انجام تیراندازی علیه اهداف هوایی، با سرعت و در ارتفاعات مختلف و با استفاده از انواع موشک‍های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت ها و بمب های تولید شده توسط متخصصان داخل کشور، یکی از بخش های مهم این مرحله از رزمایش بود.

امیر سرتیپ دوم رودباری اظهار کرد: استفاده از فلر برای روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف و پرنده های مشابه توسط هواپیمای اف۴ در این رزمایش بود.

سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت بیان داشت: در ادامه اجرای این رزمایش عملیات سوختگیری هوایی از تانکر سوخت رسان بوئینگ۷۰۷، به منظور اجرای پوشش هوایی در ارتفاع پست  توسط جنگنده های اف۱۴ با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما