plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۳۳۳۵۵

شکست نظامیان اسرائیلی در برابر مقاومت با عقب نشینی بزدلانه از اردوگاه جنین

منابع صهیونیستی با اذعان به ناکامی در دستیابی به همه اهداف در حمله دو روزه به جنین از عقب نشینی از اردوگاه جنین خبر دادند.مقاومت فلسطین شکست رژیم صهیونیستی در تهاجم همه جانبه به اردوگاه جِنین در کرانه باختری را به مردم فلسطین تبریک گفتند،
شکست نظامیان اسرائیلی در برابر مقاومت با عقب نشینی بزدلانه از اردوگاه جنین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین برای دومین روز متوالی همچنان ادامه دارد؛ هر چند پس از هلاکت یک نظامی اسرائیلی در کمین مقاومت، برخی از منابع از عقب نشینی بزدلانه و خروج تدریجی نظامیان اشغالگر از این اردوگاه خبر می‌دهند.

خبرگزاری شمس نیوز فلسطین به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که یک نفر از نیروهای رنجر این رژیم امروز در جریان یک انفجار در اردوگاه جنین به هلاکت رسیده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که گروه سرایا القدس، یک خودروی نظامی متعلق به صهیونیستها را منفجر کرد و یک نظامی صهیونیستی به دنبال این انفجار، کشته شد.

منابع صهیونیستی با اذعان به اینکه رژیم اشغالگر موفق نشده است اهداف مد نظر خود را از این تجاوز وحشیانه محقق کند، خبر دادند که این یورش در حال به پایان رسیدن است؛ چرا که ارتش صهیونیستی امروز مدعی شد که فقط بخشی از اهداف خود را محقق کرده است و این اظهارنظر، توجیهی برای عقب‌نشینی فضاحت بار نظامیان اشغالگر است.

زیاد النخاله: شکست تجاوز به جِنین، پیروزی بزرگی بود

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین بامداد چهارشنبه به‌مناسبت شکست تهاجم همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جِنین در کرانه باختری، بیانیه‌ای صادر کرد.

النخاله در این بیانیه گفت: «مردم فلسطین با شکست دادن تجاوز به جنین و اردوگاه آن، به پیروزی بزرگی دست یافتند. مردم فلسطین ثابت کرده‌اند که می‌توانند در هر رویارویی، از نبرد سیف‌القدس تا جنگ جنین، دشمن را شکست دهند».

به نوشته وبگاه «الجزیره»، وی توضیح داد: «گردان جنین و مبارزان شجاعش، رهبری این پیروزی بزرگ را برعهده داشت و مردم فلسطین با اتحاد و حمایت از رزمندگان آن ثابت کردند که می‌توانند دشمن را شکست دهند».

این رهبر مقاومت فلسطین تصریح کرد: «در این لحظات تاریخی جنین از بطن خود بیرون آمده و مجاهدان و گردان جنین را تشویق می‌کند. این لحظات شکوه و عظمتی است که تا پیروزی [نهایی] باقی خواهد ماند».

النخاله ضمن درود فرستادن به مبارزان گردان جنین و مردم این منطقه برای پیروزی مقاومت مقابل رژیم تروریست صهیونیستی، افزود: «من به همبستگی ملی دعوت می‌کنم تا استواری اردوگاه جنین را تقویت کنیم، تا خطابی الهام‌بخش برای انقلاب، خیزش، جهاد و مقاومت باقی بماند».

هنیه و النخاله: مقاومت گزینه راهبردی ملت فلسطین برابر اشغالگران است

به گزارش خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این گفت‌وگوی تلفنی مقاومت ملت و رزمندگان مقاومت فلسطین در مقابل حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به شهر و اردوگاه جنین را ستودند.

دو طرف تاکید کردند مقاومت گزینه راهبردی ملت فلسطین در برخورد با رژیم اشغالگر، رفتار پرخاشگرانه و سیاست‌های شهرک سازی استعماری آن است.

هنیه و النخاله در ادامه بر لزوم تقویت مقاومت و حمایت مستقیم و کامل از اردوگاه جنین تأکید کردند.

دو طرف همچنین افزودند: مقاومت با تمامی ابزار موجود و در سطوح مختلف ادامه خواهد یافت. رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی در ادامه بر ضرورت ادامه ارتباط، مشاوره دائمی و اتحاد در مواضع برای اتخاذ تصمیمات مناسب تاکید کردند.

نظامیان اشغالگر از بامداد دوشنبه تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی به جنین را با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز کردند.

گروه مقاومت «گردان جنین» زیرمجموعه «گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین نیز گفته «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».

این تجاوز ددمنشانه علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۲ فلسطینی و جراحت ۱۲۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما