plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۲۰۱۳

معاون استاندار اصفهان: مسائل کشور با تکیه بر تجارب دفاع مقدس قابل حل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: با تکیه بر تجارب دفاع مقدس می‌توان اقتصادی که دشمن آن را محاصره کرده را ساماندهی و سطح معیشت مردم را بهبود بخشید و مسائل روز کشور را رفع کرد. عملیات آزادسازی خرمشهر؛ بارزترین مثال برای کنار زدن ناامیدی است.
معاون استاندار اصفهان: مسائل کشور با تکیه بر تجارب دفاع مقدس قابل حل است
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری روز یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر افزود: با درس گرفتن از کار بزرگ رزمندگان در عملیات دشوار بیت‌المقدس می‌توان به این نتیجه رسید که با تلاش و امید می‌توانیم اقتصاد و معیشت مردم را نیز ساماندهی کنیم زیرا چالش‌های روز جامعه، سخت‌تر از عملیات آزادسازی خرمشهر نیست.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه حماسه سوم خرداد نباید فراموش شود، افزود: باید با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز برای این مناسبت در جامعه شور و اشتیاق ایجاد شود.

جان نثاری گفت: دشمن بطور پیوسته در حال فتنه‌انگیزی و ناامید کردن مردم است، از این رو در این شرایط وظیفه مسوولان سنگین‌تر از هر زمان دیگری است.

معاون استاندار اصفهان با بیان‌اینکه خاطرات یادگاران آن دوران برای جوانان امروز چراغ راه خواهد بود، افزود: به این موضوع در جامعه کمتر به پرداخته شده و اینگونه مناسبت‌ها فرصت مناسبی برای بازگو کردن حقایق مغفول مانده دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر؛ بارزترین مثال برای کنار زدن ناامیدی است؛ از این رو مهم است که چرایی پیروزی در این عملیات برای مردم و نسل جوان بازگو شود.

وی برنامه‌ریزی دقیق و منطبق با نیازهای روز را برای پاسداشت مناسبت ها ضروری دانست. به گزارش ایرنا، عملیات بیت‌المقدس شناخته‌شده‌ترین عملیات گسترده در دفاع مقدس بود که از دهم اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۳۶۱ و با هدف آزادسازی خرمشهر و هویزه، خروج اهواز، حمیدیه و سوسنگرد از بُرد توپخانه عراق و تامین مرز انجام شد.

در نتیجه این عملیات نه تنها خرمشهر که پنج هزار و ۳۸ کیلومتر مربع دیگر از اراضی اشغالی آزاد و امنیت ۱۸۰ کیلومتر از خط مرزی تامین شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما