plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۳۱۶۲۷

لاوروف: آمریکا بر علیه روسیه جنگ صلیبی اعلام کرده است

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با اشاره به حمایت تسلیحاتی آمریکا و غرب از اوکراین تصریح کرد که آمریکایی ها جنگی صلیبی بر علیه روسیه اعلام کرده اند.
لاوروف: آمریکا بر علیه روسیه جنگ صلیبی اعلام کرده است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که روسیه و ایالات متحده عملا رابطه ای ندارند، بغیر از تماس هایی که در صورت لزوم انجام می وند، آمریکایی ها بر علیه فدراسیون روسیه جنگ صلیبی اعلام کرده اند.

لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی در جریان سفر به کوبا اعلام کرد: "اگر شما در مورد روابط روسیه و آمریکا می پرسید، هم اینک رابطه خاصی نداریم. ما تنها در صورت نیاز مشکلاتی که در حین فعالیت سفارتخانه هایمان بروز می دهد، را مورد گفتگو قرار می دهیم. و البته در راستای اینکه آمریکایی ها تلاش می کنند از جایگاه خود سواستفاده کنند، بویژه بعنوان کشوز میزبان سازمان ملل متحد".

وی با اشاره به حمایت تسلیحاتی آمریکا در جنگ اوکراین افزود: "همگی می دانند، همه درک می کنند که آمریکایی ها بر علیه فدراسیون روسیه جنگ صلیبی اعلام کرده اند، بر علیه منافع قانونی آن، بر علیه فرهنگ روسی، سنت های آن. با انتخاب رژیم نازی کی یف بعنوان ابزار این جنگ، با پر کردن آن با سیستم های تسلیحاتی که روز به روز جدیدتر می شوند".

لاوروف همچنین از کشورهای اروپایی خواست: تا به جای جبران خسارات کشاورزان اروپایی که از سیل بازار رنج می برند ، غلات ارزان اوکراینی بخرند و به کشورهای نیازمند بدهند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما