plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۱۳۴۹
سازمان هواشناسی خبر داد

ورود سامانه بارشی گسترده به ایران از دوشنبه شب

فعالیت این سامانه به‌تدریج گسترش پیدا می‌کند
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی گسترده به کشور خبر داد و گفت: بارش‌ها دوشنبه شب از شمال غرب کشور آغاز و تا روز چهارشنبه به سمت مرکز و پایتخت گسترش می‌یابد.
ورود سامانه بارشی گسترده به ایران از دوشنبه شب
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه شب آغاز می‌شود و روز سه شنبه در همه استان‌های غربی از شمال غرب تا جنوب غرب شاهد بارش خواهیم بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت این سامانه به‌تدریج گسترش پیدا می‌کند و به نواحی مرکزی و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی می‌رسد.

این سازمان همچنین برای امروز (شنبه) از بارش‌های رگباری و پراکنده در چند استان از جمله شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات کرمان خبر داد.

فردا (یکشنبه) نیز در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده را داریم.

بر اساس اعلام هوشناسی، از امروز تا روز یکشنبه (۲۰ فروردین‌ماه) در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، وزش باد شدید در برخی نقاط برخی استان‌ها پیش بینی می‌شود. وزش باد در نقاط مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.

روند افزایش دما نیز تا روز دوشنبه در اغلب مناطق کشور ادامه دارد.

امروز هوای پایتخت صاف و آفتابی است و تا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه روند افزایش نسبی ادامه دارد. تهران در روز چهارشنبه تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی بارانی خواهد بود./ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما