plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۰۸۷

اسرائیل، 70 واحد منزل مسکونی فلسطینی را تخریب کرد

رژیم صهیونیستی به بهانه واهی «ایجاد منطقه امنیتی» نزدیک دیوار فاصل بین قدس اشغالی با کرانه باختری این خانه ها را تخریب می کنند، در حالی که فلسطینیها تاکید دارند این منطقه تحت حاکمیت و اداره شهری فلسطین در کرانه باختری است. هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام، فقط آواره کردن هرچه بیشتر مردم مظلوم فلسطین و گسترش اشغالگری و توسعه طلبی نامشروع است.
اسرائیل، 70 واحد منزل مسکونی فلسطینی را تخریب کرد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از الجزیرة، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی، عملیات تخریب ساختمانهای فلسطینیان ساکن در محله «واد الحمص» در شهرک صور باهر واقع در جنوب قدس اشغالی را با لودر،بیل مکانیکی و مواد منفجره آغاز کردند. مقامات رژیم صهیونیستی در پی اتمام مهلت سی روزه، دیروز دستور شروع تخریب ۱۰ ساختمان شامل ۷۰ واحد مسکونی فلسطینیان ساکن وادی الحمص در قدس اشغالی را صادر نمودند.
رژیم صهیونیستی به بهانه واهی «ایجاد منطقه امنیتی» نزدیک دیوار فاصل بین قدس اشغالی با کرانه باختری این خانه ها را تخریب می کنند، در حالی که فلسطینیها تاکید دارند این منطقه تحت حاکمیت و اداره شهری فلسطین در کرانه باختری است. مردم فلسطین و سازمانهای فلسطینی و منطقه ای نیز اذعان دارند که هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام، فقط آواره کردن هرچه بیشتر مردم مظلوم فلسطین و گسترش اشغالگری و توسعه طلبی نامشروع است.
هرچند فلسطینیان مالک این خانه ها در هفته های اخیر به مراجع بین المللی و حتی دادگاههای اسرائیل شکایت نمودند و از دیپلماتهای اروپایی و سازمانهای مدافع حقوق بشر استمداد طلبیدند، اما در نهایت به شکایت آنان هیچ ترتیب اثری داده نشد و تخریب این منازل توسط رژیم صهیونیستی و به زور اسلحه آغاز گردید.
فلسطینیان آواره خطاب به دیپلماتهای اروپایی گفتند اکنون که خانه هایمان به ظلم و ستم ویران شد ما با فرزندانمان در خیابان می مانیم اما محل خود را ترک نخواهیم کرد.
انتهای پیام/* 
 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما