plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۸۶۴۴

حمله رژیم صهیونیستی به مواضع گروه‌های مقاومت در غزه

رسانه‌های عبری زبان از حمله رژیم صهیونیستی به یک برج دیده‌بانی در شرق نوار غزه خبردادند.گروه‌های مقاومت در نوار غزه در پاسخ به این حملات، چندین راکت به سوی شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و پایگاه های نظامی شلیک کردند.
حمله رژیم صهیونیستی به مواضع گروه‌های مقاومت در غزه
به گزارش ایصال نیوز، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک برج دیده‌بانی مقاومت فلسطین در شرق نوار غزه آتش گشوده است.

پیش از این خبرنگار شبکه خبری العالم از تخلیه مواضع جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در مرز غزه و رژیم صهیونیستی به دنبال احتمال حمله هوایی رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

به دنبال بمباران نوار غزه به مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه، چندین راکت به سوی شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و پایگاه های نظامی شلیک شد.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، خبرها همچنین حکایت از آن دارد که گروه‌های مقاومت دو موشک به سمت یک مرکز نظامی به نام "صوفا" شلیک کرده است.

به دنبال شلیک این موشک‌ها بار دیگر آژیر خطر برای دومین بار در چند ساعت گذشته در شهرک نشین "بنی نتسریم" در جنوب نوار غزه به صدا درآمده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی تأیید کرد که آژیر خطر شلیک راکت در "کیبوتس شلومیت" در مجاورت غزه نیز به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در پاسخ به شلیک موشک از نوار غزه، نیروی هوایی اسرائیل دو موضع متعلق به سازمان حماس در نوار غزه را بمباران کرده است.

پاسخ موشکی مقاومت به دنبال آن صورت گرفت که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه چندین موضع متعلق به نیروهای مقاومت در نوار غزه را بمبارن کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید حملات هوایی جنگنده‌های این رژیم به نوار غزه اعلام کرد که این باریکه در این ساعت هدف هوایی قرار گرفته است.

منابع رژیم صهیونیستی شنبه شب از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌ "ناحل عوز" در اطراف غزه اشغالی خبر دادند.

این منابع گفته‌اند که ۲راکت از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما